hoi allemaal we hebben helaas geboekt op een veillingsite van de oostappengroep en ja hoor we hebben het hoogste bod en heel dom van onze niet eerst even de zooversite gekeken als we dat we hadden gedaan had ik echt geen bod gedaan op dit park de berckt mijn vraag is kan ik er nog onder uit komen want echt we een bod gedaan omdat we niet zo veel geld hebben dus wil; ik wel een leuk en schoon park hebben dus wie o wie heeft er een oplossing ik ga ook een mail doen naar de berckt om hopelijk van deze vakantie af te komen dus tips zijn erg welkom
heb niks getekend en betaald dus volgens me kan ik er nog onder uit komen want je hebt toch altijd tijd om dit te doen
groejtes nella 68
Dat je niets getekend hebt, is niet belangrijk. Je kunt de hele wereld over reizen en vanalles kopen zonder een overeenkomst te tekenen.
Waarom denken mensen toch altijd dat ze vanalles kunnen bestellen, boeken en kopen op internet en er dan maar vanaf kunnen alleen omdat ze niets getekend hebben?
Nee, je hebt ook geen bedenktijd om ervan af te komen, omdat het en een veiling is en een vakantie is. Bij het boeken van geen enkele vakantie op internet heb je bedenktijd.
Eerst onderzoeken en dan pas een bod doen. Is er niet genoeg tijd dan niet bieden of je neerleggen bij hetgeen je koopt.