LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afgeven postpakketten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Bloscho

afgeven postpakketten

Ongelezen bericht door Bloscho »

Onlangs had ik iets besteld bij Klingel postorderbedrijf. Zij hebben het pakket via Kiala gestuurd naar een afhaalpunt (Spar supermarkt in Barneveld) zonder daar mij van in kennis te stellen. Ik had eerder wel een foldertje gehad dat Klingel gebruik maakt van de diensten van Kiala, maar ik had toch wel verwacht dat ik een briefje of telefonische boodschap zou krijgen wanneer dat pakket bij het afhaalpunt aangekomen zou zijn. Ik ontving echter geen enkel bericht. Toen ik zelf na een aantal weken na mijn bestelling maar eens ging navragen bij de Spar bleek het pakket daar al geruime tijd te liggen, zonder dat ik dat dus wist. Ik vind dit een rare behandeling, zijn hierover meer klachten gekomen? Het is dus niet alleen TNT die de pakjes niet goed bezorgd.
Een groet, Bloscho

Lieske1958

Re: afgeven postpakketten

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Als 't goed is moet je zelf aangeven bij Klingel (of een ander bedrijf) dat je het via een Kialapunt bezorgt wil hebben. Dat doen zij niet vanzelf. Zij weten tenslotte niet bij welk Kialapunt jij je bestelling wil ophalen.
Je dient dan of een mobielnr of e-mailadres achter te laten ivm melding dat je pakket aangekomen is.
Het zou kunnen zijn dat je mailtje in je "spam"postbus terecht is gekomen. En dan gaat het fout.

Lieske

Gesloten