In 2007 nam yarden uitvaartverzekering [ avvl-uitvaartverkeringen] over ik wilde mijn polis laten afkopen dat ging niet omdat avvl in de voorwaarden hanteerde dat je vijf jaar verzekerd moet zijn ik was vier en half jaar verzekerd ik kon niks afkopen weg geld kan yarden zomaar de voorwaarden van avvl overnemen ik bedoel ieder uitvaartverzekering heeft toch zijn eigen voorwaarden.
Hoe zit dat juridisch kan dit zomaar.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afkopen uitvaartverzekering
Re: afkopen uitvaartverzekering
Er zal na 4,5 jaar ook nog nauwelijks waarde in die polis zitten. Risicodekking, provisie en poliskosten gaan voor.
Klopt. Daarom heb jij niets te maken met de voorwaarden die yarden hanteert, maar moet be kijken naar de voorwaarden van avvl op het moment dat de verzekering werd afgesloten.ieder uitvaartverzekering heeft toch zijn eigen voorwaarden.
-
Henk Toeter
U loopt al 11 jaar met deze vraag rond?
Juridisch zit het zo:
Op het moment dat u kennis neemt van de gewijzigde voorwaarden heeft u een maand de gelegenheid de verzekering op te zeggen. Doet u dat niet dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing op uw verzekering.
Juridisch zit het zo:
Op het moment dat u kennis neemt van de gewijzigde voorwaarden heeft u een maand de gelegenheid de verzekering op te zeggen. Doet u dat niet dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing op uw verzekering.