LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afkopen uitvaartverzekering

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lodewijk1953

afkopen uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door lodewijk1953 »

In 2007 nam yarden uitvaartverzekering [ avvl-uitvaartverkeringen] over ik wilde mijn polis laten afkopen dat ging niet omdat avvl in de voorwaarden hanteerde dat je vijf jaar verzekerd moet zijn ik was vier en half jaar verzekerd ik kon niks afkopen weg geld kan yarden zomaar de voorwaarden van avvl overnemen ik bedoel ieder uitvaartverzekering heeft toch zijn eigen voorwaarden.
Hoe zit dat juridisch kan dit zomaar.

Lady1234

Re: afkopen uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er zal na 4,5 jaar ook nog nauwelijks waarde in die polis zitten. Risicodekking, provisie en poliskosten gaan voor.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

ieder uitvaartverzekering heeft toch zijn eigen voorwaarden.
Klopt. Daarom heb jij niets te maken met de voorwaarden die yarden hanteert, maar moet be kijken naar de voorwaarden van avvl op het moment dat de verzekering werd afgesloten.

Henk Toeter

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

U loopt al 11 jaar met deze vraag rond?

Juridisch zit het zo:
Op het moment dat u kennis neemt van de gewijzigde voorwaarden heeft u een maand de gelegenheid de verzekering op te zeggen. Doet u dat niet dan zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing op uw verzekering.

Gesloten