| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstudeeronderzoek: evaluatie van een advertentie
-
vanardenne
Afstudeeronderzoek: evaluatie van een advertentie
Beste lezer,
Mijn naam is Thomas van Ardenne en ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeeronderzoek voor mijn studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit Twente. Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk mensen die mij willen helpen door mijn vragenlijst in te vullen. Ik hoop dat u zo vriendelijk wilt zijn om mee te werken.
In het onderzoek vraag ik u een advertentie te evalueren van een zorgverzekeraar. Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 10 tot 15 minuten van uw tijd in beslag nemen. Onder de deelnemers worden 2 VVV-bonnen verloot.
Klik hier om naar het onderzoek te gaan:
http://enquete.vodw.com/afstudeeronderzoek
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
Met vriendelijke groet,
Thomas van Ardenne
thomas (at) vanardenne.com
PS. Gelieve niet in dit topic inhoudelijk op het onderzoek reageren omdat dit beïnvloedend kan werken. Uiteraard kunt u voor vragen en/of opmerkingen altijd direct met mij contact opnemen!
Mijn naam is Thomas van Ardenne en ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeeronderzoek voor mijn studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit Twente. Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk mensen die mij willen helpen door mijn vragenlijst in te vullen. Ik hoop dat u zo vriendelijk wilt zijn om mee te werken.
In het onderzoek vraag ik u een advertentie te evalueren van een zorgverzekeraar. Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 10 tot 15 minuten van uw tijd in beslag nemen. Onder de deelnemers worden 2 VVV-bonnen verloot.
Klik hier om naar het onderzoek te gaan:
http://enquete.vodw.com/afstudeeronderzoek
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
Met vriendelijke groet,
Thomas van Ardenne
thomas (at) vanardenne.com
PS. Gelieve niet in dit topic inhoudelijk op het onderzoek reageren omdat dit beïnvloedend kan werken. Uiteraard kunt u voor vragen en/of opmerkingen altijd direct met mij contact opnemen!
Re: Afstudeeronderzoek: evaluatie van een advertentie
je zit op het verkeerde forum
dit heet spam
en dat mag niet
dit heet spam
en dat mag niet
-
vanardenne
Het betreft een wetenschappelijk onderzoek zonder commerciële doeleinden en/of het promoten van organisaties. Ik probeer enkel mijn afstuderen tot een succes te brengen en hoop daarbij de hulp te krijgen van zoveel mogelijk consumenten.je zit op het verkeerde forum
dit heet spam
en dat mag niet
PS. ook de gedragsregels die van toepassing zijn op dit forum beschrijven mijn verzoek niet als spam.
Ik vind het niet echt een wetenschappelijke manier van werken. Maar ja, wie ben ik..
-
vanardenne
Ik wil iedereen die mijn vragenlijst al heeft ingevuld hartelijk danken! Op dit moment ben ik nog steeds op zoek naar meer deelnemers. Als je de vragenlijst nog niet hebt ingevuld zou je mij daarom ontzettend helpen als dat toch nog zou willen doen. Daarmee lever je direct ook een mooie bijdrage aan de wetenschap!
Alvast hartelijk dank voor je tijd en moeite!
Thomas
Alvast hartelijk dank voor je tijd en moeite!
Thomas
Ik klikte net op die link en er begon een vreemd script te draaien. Mijn firewall blokkeerde het gelijk. Iets met een paard of zo.
Niet klikken dus!!! U bent gewaarschuwd!!
Niet klikken dus!!! U bent gewaarschuwd!!
-
vanardenne
Er is zeker geen sprake van een virus of iets dergelijks. Ik heb deze melding dan ook nog van niemand mogen ontvangen.
Wel opvallend is dat u dezelfde reactie heeft geplaatst bij een collega afstudeerder: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... eeddf89fa0
Wel opvallend is dat u dezelfde reactie heeft geplaatst bij een collega afstudeerder: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... eeddf89fa0
Hij geeft dus toe dat ze op diverse manieren proberen te hacken. OPPASSEN DUS!!!!
-
vanardenne
Ik begrijp niet waar je die conclusie op baseert.