| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afterpay: opeens geweigerd?
Afterpay: opeens geweigerd?
Wie heeft ook meegemaakt dat hij na vele geslaagde bestellingen bij webwinkels via Afterpay , ineens geweigerd wordt? En weinig hulp krijgt daarna van Afterpay om het op te lossen, 20x geprobeerd, zelfs de webwinkel heeft het voor mij geprobeerd en dan zeggen ze er is geen bestelling zichtbaar 

Laatst gewijzigd door Radar op 14 feb 2020 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Re: Afterpay: opeens geweigerd?
Nee niet meegemaakt
Re: Afterpay: opeens geweigerd?
Heeft u wel altijd op tijd betaald, Afterpay neemt het betalingsrisico van de webwinkel over.
Of stuurt u veel bestellingen retour?
Of stuurt u veel bestellingen retour?
Re: Afterpay: opeens geweigerd?
Nooit Afterpay gebruikt, koop altijd bij Webwinkels welke ik zeker vertrouw, of neem het kleine risico. En tot nu toe ging het altijd goed.......
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Afterpay: opeens geweigerd?
Misschien heb je het maximaal te besteden bedrag bereikt.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Re: Afterpay: opeens geweigerd?
Vaag. U wordt geweigerd en er is geen bestelling zichtbaar. Dat zijn toch echt 2 verschillende zaken. Als er geen bestelling zichtbaar is, gaat er iets mis in de koppeling tussen de webshop en afterpay. Als er geen bestelling bekend is bij afterpay vindt er ook geen credit-check plaats, dus wordt u ook niet geweigerd.
Waren al die pogingen vanuit dezelfde webshop?
Re: Afterpay: opeens geweigerd?
Als u geweigerd word kunt u gewoon de reden waarom u geweigerd word opvragen. U moet dat via de klantenservice doen. U moet dan uw gegevens met een kopie van uw paspoort opsturen (of misschien ook mailen) daarna krijgt u schriftelijk te horen waarom u geweigerd bent.
