| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aidsfonds stuurt ongewenste brieven
Aidsfonds stuurt ongewenste brieven
ik krijg weer eens een bedel brief van het aids fonds op de mat waar ik niet om gevraagd heb.
sterker nog hoor niet eens in hun persoons bestand te staan.
hiermee word a de avg wet overtreden b de wet op spam van het acm.
sterker nog hoor niet eens in hun persoons bestand te staan.
hiermee word a de avg wet overtreden b de wet op spam van het acm.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 feb 2019 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast
Reden: titel door moderator aangepast
Re: Aidsfonds stuurt ongewenste brieven
Neem contact met ze op.
-
Theotrucker
Je hebt hun adres.
Ik zag dat u hetzelfde verhaal ook al op het Kassa forum geplaatst had.
Dan stuurt u de brieven toch gewoon terug? Wat heeft dat met de AVG van doen?
Dan stuurt u de brieven toch gewoon terug? Wat heeft dat met de AVG van doen?
-
witte angora
Vreemd dat ik nooit bedelbrieven krijg...
Laat je uitschrijven uit hun bestand (dat recht heb je) en doe daarna nooit meer mee aan winacties waarmee je, behoudens een hele hoop ongewenste post, toch nooit iets zult winnen. Stuur dat ding desnoods terug met de mededeling 'overleden', dan houdt het misschien ook wel op.
Laat je uitschrijven uit hun bestand (dat recht heb je) en doe daarna nooit meer mee aan winacties waarmee je, behoudens een hele hoop ongewenste post, toch nooit iets zult winnen. Stuur dat ding desnoods terug met de mededeling 'overleden', dan houdt het misschien ook wel op.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Jouw bericht roept vooral vragen op. Als eerste wat precies je vraag is aan de forumleden. Verder lijkt het nogal veel een klok en klepel verhaal. Avg gaat niet over het versturen van ongewenste post en een wet op de spam van de acm?
Hoe komen ze aan jouw adres? Heb je ooit aangegeven niet benaderd te willen worden, of ze gemeld dat je uit hun bestand gehaald te willen worden?
-
juliomariner
U zag dat TS het bericht ook al bij Kassa geplaatst had,
wat moet TS met deze info?
Ik vermoed dat hij/zij dat ook wel weet.
Boesta
vindt dit leuk
-
Theotrucker
Waarom vermoedt U dat?
-
juliomariner
En wat heeft TS aan uw opmerking?
@ding of @xisuy,
Blijkbaar heeft u in het verleden op de e.o.a. wijze contact gehad met dit fonds en dan mogen zij u wel benaderen met het verzoek om uw "gulle bijdrage" te doneren voor het goede werk dat zij verrichten.
Wilt u niet doneren, doe dan de 'bedelbrief' in de shredder en opgelost is uw probleem.
Om te voorkomen dat zij u nogmaals (nodeloos zoals blijkt) benaderen, kunt u een e.mail sturen met het verzoek om uit hun bestand te worden verwijdert, simpeler is het helaas niet te maken.
Blijkbaar heeft u in het verleden op de e.o.a. wijze contact gehad met dit fonds en dan mogen zij u wel benaderen met het verzoek om uw "gulle bijdrage" te doneren voor het goede werk dat zij verrichten.
Wilt u niet doneren, doe dan de 'bedelbrief' in de shredder en opgelost is uw probleem.
Om te voorkomen dat zij u nogmaals (nodeloos zoals blijkt) benaderen, kunt u een e.mail sturen met het verzoek om uit hun bestand te worden verwijdert, simpeler is het helaas niet te maken.