LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alimentatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

alimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 04 Sep 2004 11:56 door meurs

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo ik heb een probleem ben in 1999 in de wao gekomen heb toen allimitatie vermindering aan gevraagd ik heb het prodeo gekregen maar ikmoest eerst F 2100 betalen dat heb ik op af betaling kunnen doen met euro check dat een per maand in zal leveren dat heeft hij niet gedaan alles gelijk gedaan een maand later kreeg ik weer een rekening van F 5000 anders deed hij niks meer. Toen heb ik gezegd hij hoeft niks meer te doen ik vond dit abzurt . maar intussen via de rechtbank de uit spraak was in janiari maar ik kreeg deze pas in dezember om dat een deurwaarder aan de deur krijg verwonder mij toen ben ik achter die uitspraak gegaan die lag nog op het adv kantoor maar verder heb loon beslag gekregen + heeft mijn Fiatsement aangevraagt ik ben ten einde raad Ben verschillende instantie geweest maar ik ben nederlander hoort de nederlandse wet te kennen wilt u nog meer informatie laat mij dat weten Deze Advacaten Almerskantoor in de Briel advocaat heet jp van loo

salomon

Re: alimentatie

Ongelezen bericht door salomon »

Geachte Meurs,

Het is te begrijpen dat je ten einde raad bent!!
Probeer s.v.p. eens duidelijker uit te leggen wat er speelt? Tien tegen een dat ik of iemand anders op dit of een ander Forum je raad kan geven. Het is duidelijk dat je in grote moelijkheden verkeerd!

Mij mag je altijd vragen stellen via Pluutje.

Rustig aan en veel sterkte,
Pluutje

Gesloten