Hallo,
Ik heb een teleurstellende uitspraak gekregen van de rechtbank. In Nederland (zo blijkt uit de uitspraak) word je kennelijk beloont als je criminile activiteiten hebt. ZO heeft mijn ex-man ingebroken in een bedrijf, daarvoor kreeg hij ontslag, en hij betaalde zijn alimentatie niet.Hij heeft toen alimentatievermindering aangevraagd, dit is de eerste keer afgewezen, je bent toch verantwoordelijk voor je eigen daden. Maar hij dacht heel slim ik vraag het gewoon nog een keertje aan en het wordt toegewezen, alimentatie wordt op nihil gesteld. Mijn ex-man wordt nu vrolijk beloont voor zijn criminele daden, en hoeft voor de kinderen geen cent meer te betalen. Echter de kinderen kosten uiteraard ook geld. Ook de achterstand die hij had opgebouwd vervalt nu. BELACHELIJK, DIE UITSPRAAK, WAAR ZIJN WE IN NEDERLAND MEE BEZIG. Ik hoop dat iemand mij raad kan geven wat hier mee te doen!!
Radeloosje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alimentatie voor kinderen
Re: alimentatie voor kinderen
Misschien ben ik nu heel dom hoor, maar is het niet zo dat hij niet betaald omdat hij momenteel geen werk heeft. Zodra hij weer een inkomen heeft loopt het toch weer gewoon?
Verbeter me als ik het verkeerd zie hoor, ik heb geen verstand van deze materie.
Verbeter me als ik het verkeerd zie hoor, ik heb geen verstand van deze materie.
-
Gast
Sylin begrijpt blijkbaar niet dat je van een kale kip niet kunt plukken 
-
Gast
En weer een nieuwe topic over dit onderwerp!
Probeer toch eens de zoekfunctie bovenaan > typ bijv. alimenentatie in bij trefwoord en go!
Wedden dat je meer dan 10 topics te zien krijgt over alimentatie (ook dezelfde topic die "sylin" al had aangemaakt).
Ik snap niet goed waarom mensen 2x een topic openen met hetzelfde onderwerp. En dat wordt alleen nog maar irritanter wanneer blijkt dat er over dit onderwerp al -tig topics te vinden zijn.
Radar gooi hier ook maar 'n slot op. We zien straks door de vele topics het onderwerp niet meer.......
Probeer toch eens de zoekfunctie bovenaan > typ bijv. alimenentatie in bij trefwoord en go!
Wedden dat je meer dan 10 topics te zien krijgt over alimentatie (ook dezelfde topic die "sylin" al had aangemaakt).
Ik snap niet goed waarom mensen 2x een topic openen met hetzelfde onderwerp. En dat wordt alleen nog maar irritanter wanneer blijkt dat er over dit onderwerp al -tig topics te vinden zijn.
Radar gooi hier ook maar 'n slot op. We zien straks door de vele topics het onderwerp niet meer.......