LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] antidiefstalplaatjes

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hajoel

antidiefstalplaatjes

Ongelezen bericht door hajoel »

onlangs heb ik bij een scapinowinkel iets zeer vervelends meegemaakt, detectiepoortje ging af, een hele vervelende verkoper , aanhouding door politie, valse aangifte van diefstal enz. dat alles door een antidiefstalplaatje dat nog in mijn broek zat (ooit gekocht bij v&d) ik vind dat winkels eigenlijk verplicht zouden moeten worden deze plaatjes bij aankoop van een product te verwijderen danwel duidelijk op de kassabon hiervoor te waarschuwen. hoe vaak hoor je die poortjes niet afgaan als je aan het winkelen bent, ik denk meestal onterecht!
Laatst gewijzigd door hajoel op 29 mar 2007 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

triangel

Re: antidiefstalplaatjes

Ongelezen bericht door triangel »

Ik neem aan dat u die broek (van v&d) droeg? Dus de verkoper van Scapino ging er van uit dat de broek waar u de winkel mee binnenging dus in een pashokje hing? Slaat helemaal nergens op!! :oops:
De merken van V&D zijn (bij mijn weten) helemaal niet bij Scapino te koop.
Het gebeurt trouwens wel vaker dat de detectiepoortjes bij een andere winkel wel afgaan. Bij de Hema halen ze de goederen over zo'n magnetisch veld (waar je je bankpas bij uit de buurt moet houden)
Dan gaan even later als je bij Bristol binnenkomt de poortjes idd af.
Nog stommer vindt ik het als je net wat gekocht hebt en ze idd vergeten die ondingen eraf te halen. Is mij x gebeurt bij (toen nog) Kien.
De volgende keer mogen ze het betreffende kledingstuk houden en mij m'n geld teruggeven. Je staat compleet voor gek ten overstaan van een volle winkel.

kanovaarder

Re: antidiefstalplaatjes

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Antidiefstalplaatjes

Schaamt u zich als zo'n detectiepoortje af gaat??

Kijk, je moet natuurlijk niet gaan rennen want dan wordt het verdacht maar het gewone winkelende publiek zal eerder denken aan een fout dan aan een diefstal.

Oh, u dacht van niet?
Dan een cursus assertiviteit!!

Grootvader

Gesloten