LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ati Radeon 9600 Pro 256 mb ddr

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
R.E.de Jong

Ati Radeon 9600 Pro 256 mb ddr

Ongelezen bericht door R.E.de Jong »

Ik heb een Ati Radeon 9600 pro videokaart gekocht en nu kan ik niet meer het spel GTA ViceCity online spelen met MTA. Verder wil hij wel gewoon ViceCity doen en ook andere nieuwe spellen. weet iemand misschien of ik hier wat aan kan doen? Bij voorbaat dank.

non

Re: Ati Radeon 9600 Pro 256 mb ddr

Ongelezen bericht door non »

Een mailtje sturen naar ATI

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dit kan je beter op TWAEKERS.NET zetten

hahaha

Ongelezen bericht door hahaha »

Geplaatst op 05 Apr 2004 18:27 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Dit kan je beter op TWAEKERS.NET zetten

of op forum.fok ;)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb vorig jaar ook een ATI Radeon kaart (9600 pro)in m'n nieuwe computer erbij gekocht. Kwam er snel achter dat 3d spellen allemaal vastliepen. De een zei het zijn de drivers. de ander zegt je moet wat jumpertjes omgooien en ga zo maar door Ik heb heel snel een asus geforce fx 5600 (128mb)gekocht en de radeon eruit gepleurd. Hij is volgens de testen veel langzamer dan de ATi. Maar wel veel betrouwbaarder. En ik ga voor het laatste.

kotsjakje

Ongelezen bericht door kotsjakje »

wat je moet doen is de laatste driver update installeren van ati,
(www.ati.com\download) en dan anti-aliasing uitzetten.........

megatron291

Ongelezen bericht door megatron291 »

Ja dit laatste heb ik ook gedaan en geprobeerd. De tijd dat het systeem vastloopt is dan wel verlengt. Maar op den duur loopt die toch weer helemaal vast. Een videokaart moet het vanaf het moment dat je hem installeerd gewoon doen! Ik heb toen een mailtje terug gekregen over een klacht van die pro kaart van een ATI-medewerker. Ze wisten van het probleem af en waren naarstig op zoek naar een permanente oplossing. Dus is/was er zeker een probleem met deze videokaarten. Het enige wat het meest bevredigende resultaat leverde waren oudere drivers. En ook dit was voor velen niet afdoende. Ik denk gewoon dat er een slechte badge kaarten uit de fabriek zijn gekomen. En dat ATI dat niet durft toe te geven. Er zijn zat forums omtrent dit probleem op internet. Er zijn heel veel mensen die dezelfde klachten hebben. Voor mij nooit meer iets van ATI!

Gesloten