LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] automatisch aanvullen..computer beveiliging geblokkeerd??

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
brunoennicky

automatisch aanvullen..computer beveiliging geblokkeerd??

Ongelezen bericht door brunoennicky »

hallo luitjes
kan iemand mij a.u.b. helpen met mijn computer instellingen,ik heb vorig week bij bladwijzer instellingen of waar dan ook iets perrongeluk iets aan geklikt zodat ik nu, steeds op nieuw, als ik een nieuwe bladwijzer opent,of te lang weg ben geweest bij een site,moet ik steeds opnieuw mijn wachtwoord en gebruikersnaam steeds opnieuw aanvullen..terwijl alles staat aan geklikt bij automatisch aanvullen bij instellingen van de bladwijzers.ik heb alles na gelopen,maar iedere keer als ik denk nu heb ik het,en de pc opnieuw opgestart heb,begint het gezeur of beter gezegd, blijft het zelfde gezeur..eerst gebruikersnaam en wachtwoord aanvullen aanklikken voordat ik bij die daadwerkelijke site kom.maar ik zit op betaalsites,en kom daar wel meerdere keren per dag,maar dan word je gek als je de bladzijde afgesloten heb,en opnieuw er weer op komt,moet ik eerst het gebruikersnaam en wachtwoord knop aan klikken..lekker ingewikkeld he..hopelijk snapt iemand mij wel.van wat ik nu bedoel.normaal moet je misschien 1 keer per maand bij zo,n betaalde site je gebruikersnaam+wachtwoord in vullen en dan ben je er weer een tijdje van af.maar nu moet ik over en over,of iedere keer opnieuw opnieuw mijn gebruikersnaam +wachtwoord op nieuw aan klikken..dus staat er iets verkeerd ergens op de pc....maar waar..en hoe kom ik er van af zodat alles weer normaal loopt. wie oh wie..help mij...

GJS

Re: automatisch aanvullen..computer beveiliging geblokkeerd??

Ongelezen bericht door GJS »

brunoennicky schreef:hallo luitjes
kan iemand mij a.u.b. helpen met mijn computer instellingen,ik heb vorig week bij bladwijzer instellingen of waar dan ook iets perrongeluk iets aan geklikt zodat ik nu, steeds op nieuw, als ik een nieuwe bladwijzer opent,of te lang weg ben geweest bij een site,moet ik steeds opnieuw mijn wachtwoord en gebruikersnaam steeds opnieuw aanvullen..terwijl alles staat aan geklikt bij automatisch aanvullen bij instellingen van de bladwijzers.ik heb alles na gelopen,maar iedere keer als ik denk nu heb ik het,en de pc opnieuw opgestart heb,begint het gezeur of beter gezegd, blijft het zelfde gezeur..eerst gebruikersnaam en wachtwoord aanvullen aanklikken voordat ik bij die daadwerkelijke site kom.maar ik zit op betaalsites,en kom daar wel meerdere keren per dag,maar dan word je gek als je de bladzijde afgesloten heb,en opnieuw er weer op komt,moet ik eerst het gebruikersnaam en wachtwoord knop aan klikken..lekker ingewikkeld he..hopelijk snapt iemand mij wel.van wat ik nu bedoel.normaal moet je misschien 1 keer per maand bij zo,n betaalde site je gebruikersnaam+wachtwoord in vullen en dan ben je er weer een tijdje van af.maar nu moet ik over en over,of iedere keer opnieuw opnieuw mijn gebruikersnaam +wachtwoord op nieuw aan klikken..dus staat er iets verkeerd ergens op de pc....maar waar..en hoe kom ik er van af zodat alles weer normaal loopt. wie oh wie..help mij...
Lijkt mij een cookie instelling.
Maar over welke browser en versie heb je het en onder welk besturingssysteem?

Jantje7

Ongelezen bericht door Jantje7 »

U moet via configuratie scherm=> beveiliging =>energiebeheer de tijd dat uw PC ''In slaap valt'' instellen op bv. 45 minuten

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Jantje7 schreef:U moet via configuratie scherm=> beveiliging =>energiebeheer de tijd dat uw PC ''In slaap valt'' instellen op bv. 45 minuten
U heeft het topic niet gelezen? Het gaat over het automatisch inloggen op websites. Dit is puur een browsersetting.

brunoennicky

ja het gaat om de bladwijzers en ik schijn als enige gebruiker maar moet ggogle chrome instellen??

brunoennicky

windows 10 browser ggogle chrome

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Heb je hier wat aan?
Klik rechtsboven op de 3 streepjes
Klik op Instellingen
Klik op Geavanceerde instellingen weergeven…
Vink de optie Aanbieden om je internetwachtwoorden op te slaan aan.

brunoennicky

staat hij al op,daarom is het ook zo raar..beidde staan aangevinkt.automatisch aanvullen en die daar beneden ook

brunoennicky

nee..google chrome staat als browser ingesteld,daarom is alles zo vreemd.alles staatjes aangevinkt,maar toch zit er iets niet goed

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

GJS schreef: Lijkt mij een cookie instelling.
Enige verklaring gezien het wachtwoord wel opgeslagen staat, er is niets anders wat bepaald dat je nog bent ingelogd op een bepaalde site.

Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer en vervolgens Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
Klik op Cookies.
Schakel Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen in of uit.

En vergeet niet "Lokale gegevens alleen bewaren totdat je je browser sluit" uit te schakelen, kan dat deze staat ingeschakeld.

brunoennicky

volgens mij is dat hem Gjs. KLIKT OOK HEEL LOGISCH..IK GA HET NU TESTEN MET ALLES AF TE SLUITEN EN ALLES DAN OP NIEUW OP STARTEN.JE HOORT HET NOG.BEDANKT ZO VER

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

brunoennicky schreef:volgens mij is dat hem Gjs. KLIKT OOK HEEL LOGISCH..IK GA HET NU TESTEN MET ALLES AF TE SLUITEN EN ALLES DAN OP NIEUW OP STARTEN.JE HOORT HET NOG.BEDANKT ZO VER
Links op je toetsenbord naast de shift toets en onder de tab toetst zit een knopje Caps Lock, dit voorkomt de hoofdletters in uw bericht :lol: Gjs roep trouwens enkel dat het cookies waren wat ook de enige verklaring kan zijn gezien Chrome wel de wachtwoorden gewoon heeft opgeslagen zoals u schrijft.

brunoennicky

he gjs het was de content knop,die stond op aan,dus iedere keer dat ik de bladwijzers sloot,ging ook alle opgeslagen wachtwoord+gebruikersnaam afgesloten,nu dat hij uit staat,en de bladzijde sluit,kan ik even later zonder weer alles opnieuw te doen,ben ik ingelogd op de site..bedankt voor je hulp..werd hier echt gek van!! top antwoord

Gesloten