LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Automatische incasso

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
R.C. Schnelle

Automatische incasso

Ongelezen bericht door R.C. Schnelle »

Ondergetekende is in principe tegen het verlenen van welke automatische incasso ook. Helaas ontkom je voor bepaalde diensten niet aan het verlenen daarvan waaronder die van Casema c.q Wanadoo. Helaas dat deze firma zo nodig mijn verregaande afkeer nog eens moet versterken. Begin dit jaar begon ik met een Smartpack optie van Wanadoo waarvoor een machtiging moest worden verstrekt. Daarna overgegaan naar een kabelinternetverbinding waarbij bij aanmelding aangegeven werd dat dit de Smartpack optie zou vervangen.
Even vrolijk worden echter nog steeds bedragen afgeschreven.
Nu is mijn woonplaats schijnbaar nogal een gevoelige voor wat storingen aangaat en kost het nogal wat moeite om als de zaak al aan de gang te krijgen is dit zo te houden. Om dat weer te repareren moet je eerst weer bellen naar de helpdesk wat buiten een zee van tijd ook weer geld kost.
Waarom je dat niet eenvoudig via een fax kunt doen waarop
de fout die toch door Wanadoo wordt veroorzaakt doorgegeven wordt moge een raadsel heten? Te duur voor de firma zeker.
Al met al geen aanbeveling dus om mijn mening te herzien en gevolg te geven aan de voortdurende aandrang van allerhande instanties om je financiële reilen en zeilen in hun handen te leggen. Want als je daar allemaal op ingaat kon je op een ongelukkige dag wel eens geconfronteerd worden met het feit dat de regie over je portemonnee je uit handen genomen is. En me dunkt, daar zorgt de overheid al genoeg voor.

An

Re: Automatische incasso

Ongelezen bericht door An »

Maar je bent toch niet verplicht om automatisch te betalen? Ik zelf had ook problemen met ja ja UPC en heb toen laten weten dat ik alleen nog met een acceptgiro wil betalen en dat kan dus ook. Het kost je wel iedere keer 0,60 eurocent, maar dat heb ik er wel voor over, anders moet je toch iedere keer aan de telefoon hangen en is volgens mij duurder. Het gaat nu prima zo en ik hou overzicht over mijn betalingen.
An,

Melvin

Re: Automatische incasso

Ongelezen bericht door Melvin »

Hoi,

Als je via de girofoon betaalt, kost het je bijna helemaal niets.
Behalve dat telefoontje.

Ze kunnen niemand dwingen om met automatische incasso te betalen.

Groeten Robin

Gesloten