LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autoverzekering VerzekerUzelf accepteert mij niet als klant

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sylvesterb

Re: Autoverzekering VerzekerUzelf accepteert mij niet als klant

Ongelezen bericht door sylvesterb »

16again schreef:Een supermarkt kan je evengoed de toegang weigeren. Maar dan moet er toch wel wat gebeurd zijn.
Toen ik op de middelbare school zat mochten jongeren de Albert Heijn niet in tijdens de pauzes.. Dit had absoluut een rede maar die kwam niet door mij.

Een supermarkt mag dus personen weigeren, zolang ze hierbij maar niet discrimineren op ras e.d.

Veelal zal een supermarkt echter geen klanten weigeren die omzet genereren. Maar ze zijn vrij in te besluiten wie ze toelaten in hun winkel en wie niet.

grun

Re: Autoverzekering VerzekerUzelf accepteert mij niet als klant

Ongelezen bericht door grun »

sylvesterb schreef:Veelal zal een supermarkt echter geen klanten weigeren die omzet genereren. Maar ze zijn vrij in te besluiten wie ze toelaten in hun winkel en wie niet.
Het is al weer een tijdje geleden, maar in mijn tijd op de middelbare school lieten ze iedereen toe, alleen niet tegelijkertijd. Er stond een portier bij de deur, volgens het principe: maximaal twee binnen, een eruit, een erin. Dat ging om de snoepwinkel naast de school trouwens. Dat was ook wel nodig, want anders was alles weg zonder te betalen.

Gesloten