Gisteravond 2 kaarten besteld voor de musical 'De Jantjes' in de RAI te Amsterdam.
De kaarten kosten Euro 39,00 per stuk, totaalbedrag Euro 78,00.
Ik was nog in het bezit van een Theater & Concertbon van Euro 25,00. Het avondje uit zou mij kosten Euro 53,00.
Voor de reservering was ik in totaal nog eens Euro 15,50 (in guldens 34,15) kwijt. Ik vindt bedrag buiten alle proporties.
Reserveringskosten Euro 6,60, 7 minuten telefoon a Euro 0,45 per minuut en Euro 5,75 voor het aangetekend opsturen van de Theater & Concertbon.
En de parkeerkosten heb ik nog niet eens meegerekend!
Gezellig avondje uit!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Avondje theater
Re: Avondje theater
Je kan ook niet gaan. Niemand zegt dat dit moet, dus ook niet zeuren.
Ja en als iedereen dan jou advies opvolgt, kunnen ze de theaters wel opdoeken. Komt er geen hond meer!
Als iedereen massaal thuis zou blijven dan komen ze er vanzelf achter dat ze teveel vragen. Maar ja zo lang de zalen nog elke avond bomvol zitten kunnen ze vragen wat ze willen. The sky is the limit.....
Jan Moleman,Jan Moleman
kaarten 39,00 per stuk, totaalbedrag Euro 78,00.
Theater en concertbon 25,00.
avondje uit zou mij kosten Euro 53,00.
reservering Euro 15,50 (in guldens 34,15)
Reserveringskosten Euro 6,60,
7 minuten telefoon a Euro 0,45 per minuut
Euro 5,75 voor het aangetekend opsturen van de Theater & Concertbon.
Ik heb in het kort jouw verhaal in de quote weer gegeven.
Als ik dat verhaal lees komen de volgende vragen naar boven.
1) Waarom reken je de eerste reserveringskosten om naar guldens en
de rest van het verhaal niet??????
2) Waarom betaal je 2 keer reserveringskostenen dat met en verschil
van € 8,90?????
3) In welk afgelegen deel van de wereld woon jij dat je nog 45 cent per
minuut betaald voor een telefoongesprek??????
Voor het zelfde bedrag kan ik meer dan 1 uur bellen buiten de regio.
4) Hoe ziet jouw gezellig avondje eruit??????
2 kaartjes € 5,--, in de pauze 2 drankjes € 2,50
Ik durf te wedden dat je samen met je partner ook nog tot de zogenaamde twwe verdieners behoort.
Misschien ben je wel zo iemand die op z'n verjaardag heel royaal trakteert met een door hagelslag en dan tegen je gasten zegt: "neem er gerust een paar, er zijn er toch genoeg"!!!!!!
Alsa je werkelijk iets te melden hebt is dat prima, maar kom aub niet zeuren over een paar tientjes.