Een goede vriending ontving van deze vereniging B.I.A.G. (internationaal bureau toekenning prijzen) een brief met de mededeling dat na het uitreiken van de prijzen tijdens een grote internationale loterij in Laussanne er nog 3 prijzen niet waren opgeëist. En voor een van deze 3 prijzen kwam mijn vriendin in aanmerking. Onder andere een auto, een geldprijs en een televisie. Het enige dat ze hoefde te doen, was de bon in te vullen en terug te sturen in een envelop (adres in Engeland) inclusief 30,00 Euro voor verzekeringskosten en zo.
Het was duidelijk dat de brief vooraf gedrukt en later ingeprint was met adresgegevens. Een korte speurtoch op internet leverde in Zwitserland de waarschuwing op geen geld te sturen, want er wordt niets geleverd. Alles nep.
Wees gewaarschuwd!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] B.I.A.G
Re: B.I.A.G
dat je dit nog plaatst, mensen met dollar tekens in de ogen zoals onze dexia vrienden sturen hem toch in joh
Diegenen die op zoiets reageren zijn in ieder geval blond en hoogstwaarschijnlijk van het vrouwelijke geslacht.
Een vriending ?
Wat kun je daar nu mee doen ?
Kun je zo´n dinG eten ?
Kun je er op steppen ?
Leg mij maar eens uit wat dat is, een vriending ?
Wat kun je daar nu mee doen ?
Kun je zo´n dinG eten ?
Kun je er op steppen ?
Leg mij maar eens uit wat dat is, een vriending ?
dat zijn vriendinnen die tevens een lekker ding zijn, vriendingen, heb jij die niet?