LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bas vd Heijden Brielselaan Rotterdams slechtste supermarkt ?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Sommige dingen die jij opnoemt komen bijna overal voor.
Dat de plastic tasjes op zijn kan een keer gebeuren, daarom neem ik altijd zelf een boodschappentas mee als ik boodschappen ga doen.
Is nog beter voor het milieu ook.
Dat je geen winkelmandje mag lenen is normaal, die dingen zien ze nooit meer terug.
Dat verse producten vroeg op zijn is ook niet vreemd, van 's avonds brood gaan kopen is bekend dat je dan achter het net vist.
Goedkope producten gaan nu eenmaal hard.
Als je die per sé wilt hebben, zul je eerder bij de winkel moeten zijn.
Dat er tijdens het bijvullen overal karren staan is ook normaal, je kunt niet van het personeel verwachten dat ze met dozen gaan sjouwen.
En op de verkeerde tijd, als de vracht net is gebracht is dat de juiste tijd om uit te laden.
Jammer dat jij er tussen loopt, maar zo is het nu eenmaal.
Als ze niet zouden bijvullen loop je in een lege winkel en dan zijn er ook mensen die gaan zeuren.
Heel veel supermarkten zijn 's zondags dicht, dat mag nog steeds in Nederland.
Dat al deze dingen samen je irriteren kan ik me voorstellen, je kunt ook ergens anders je boodschappen doen.
Ik wilde toch even wat nuance aanbrengen.

Ad Verkaad

Re: Bas vd Heijden Brielselaan Rotterdams slechtste supermarkt ?

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Aan de Brielselaan is geen Bas van der Heijden. "Op Zuid" is alleen een vestiging op de Hellevoetstraat.

gravedigger

Re: Bas vd Heijden Brielselaan Rotterdams slechtste supermarkt ?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Heb je je vergist venantius? Hoort hier geen poll bij ?

Gesloten