Wie kan mij vertellen of deze stichting bonafide is?
Stichting stuurt eerst 3 muntstukjes van 5 eurocent en vraagt dan 15,15 euro naar hen te sturen voor zielige kinderen.
Ik ben nergens een keurmerk voor fondsenwerving tegen gekomen.!!!
Is dit wel pluis???
Wie o wie weet hier iets vanaf???
Bvd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bedelbrieven Stichting wereldorpen (bonafide)??????
Re: Bedelbrieven Stichting wereldorpen (bonafide)??????
Dat is geen zuivere koffie zo als we dat hier zeggen je moet nooit geld zo overmaken Trouwens dit soort systeem herken ik van jaren geleden. Kreeg ook klein geld opgestuurd van een of andere zuster uit de missie maar daar heb ik dus ook niet op gereageerd met geld over te maken. Maar jij hebt nu wel 15€ cent
Re: Bedelbrieven Stichting wereldorpen (bonafide)??????
TRAP ER NIET IN !!!!!
trap überh. nooit nergens in met dat geschooi van wie dan ook, ze doen van alles om maar aan je geld te komen.
ben opgevoed met de regel, heb wat over voor de medemens,dat doe ik dus wel, maar nooit meer met geld, het werd te druk aan mijn voordeur.
de knipbeurs blijft dicht, en de bel hoor ik soms niet meer, sorry hoor.
trap überh. nooit nergens in met dat geschooi van wie dan ook, ze doen van alles om maar aan je geld te komen.
ben opgevoed met de regel, heb wat over voor de medemens,dat doe ik dus wel, maar nooit meer met geld, het werd te druk aan mijn voordeur.
de knipbeurs blijft dicht, en de bel hoor ik soms niet meer, sorry hoor.