LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beginnen met pinnen, makkelijk toch?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Beginnen met pinnen, makkelijk toch?

Ongelezen bericht door Gast »

Ok tijd =geld, de maatschappij veramerikaanst.

Als ik aan de kassa sta om af te rekenen wil ik ook kunnen opschieten. Je legt je spullen op de band en zoekt je Xwinkel-kaart en (in dit geval) pinpas. Logisch zou je denken......scheelt jezelf ook tijd

Niet dus, 7 van de 10 mensen pakken eerst hun spullen in en gaan dan pas eens hun portemonnee zoeken ergens diep in hun tas, beginnen dan pas met pinnen en de rest staat (kassière zit) lekker te wachten todat ze er klaar voor zijn.

De meeste mensen aan de kassa(werken) ergeren zich hier ook aan maar kunnen natuurlijk niets zeggen...klant is koning.....Zelf vind ik dat een beetje ouderwets want als je ziet hoe klanten het winkelpersoneel soms behandelen=schandalig. Het zijn geen slaafjes of zo!!

REspect

grtz uit M-town

Tadashi

Re: Beginnen met pinnen, makkelijk toch?

Ongelezen bericht door Tadashi »

Dat wat je zeg dat het soms lang kan duren klopt wel maar 't personeel is ook niet altijd zo vriendelijk tegen de klanten. Soms heb je van die chagrijnige mensen tussen maar natuurlijk niet altijd. Maar een beetje geduld kan toch geen kwaad. (lijk mij?) Waarom zoveel haast? Personeel ergert zich soms om niks en dan kunnen ze chagrijnig worden. Gewoon gezellig houde dan zorgt dat er misschien wel voor dat de klant ook gewoon gezellig doet. sim-pel

Gast

Gast van 5.8.2004 wat een gestresst type ben jij zeg.
De wereld is niet razende gemaakt.
Alles moet maar sneller en sneller.
Er is geen aardigheid meer aan.
Laten we wat meer ontspannen en vrolijker doen.
Ik zou zeggen begin bij jezelf, dat is hard nodig.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik vind "beginnen met pinnen" vaak onzin aan de kassa. Bij pinnen is niet het begin de bottleneck, maar het einde. Je pas erdoor halen en je pincode intypen kost bijna geen tijd. Daarna moet het eindbedrag er staan. Dat bedrag laat dan altijd even op zich wachten, want het komt pas als de kassamedewerker klaar is. Waarom dan alvast beginnen? No way. Ik wil dat het bedrag in de kassa zit voordat ik mijn pincode geef. Na het geven van het akkoord begint pas de wachtperiode waar iedereen zo'n hekel aan heeft. Die periode kan je toch niet verkorten. Het duurt overigens hooguit 20 seconden. Btw, ik heb een hekel aan mensen die me opjagen. Natuurlijk heb ik niet de hele dag de tijd nodig, maar ik zou het op prijs stellen als mensen niet bijna in m'n hol komen zitten als het even een paar seconden langer duurt.

Gast

waar gaat het eigenlijk over? het op tijd je pinpas pakken of het slaafjes zijn? wat een kolderieke nonsens topic is dit.
doe het dan zelf goed en laat de rest gewoon relaxed bootschappen doen.

Gast

sorry was gerigdt aan 16.13

kassameisje

Ongelezen bericht door kassameisje »

hallo ,
Ik ben zelf ook kassiere geweest , En inderdaad sommige klanten zijn langs zaam waardoor een andere klant zich aan ergt . Zelfs kassieres ergen zich daar aan want hun moeten ook van hun baas of chef snel de klant helpen . maar jah je moet altijd blijven lachen en vriendelijk zijn als kassiere ook al staat er een langzame klant of een chagerijnige klant maar respeckt voor ze en ook voor langzame klanten zo best goed zijn groetjes kassameisje

Gast

chagerijnige klant

chaggerijnig word je vanzelf wel in zo'n supermarkt.
wat dacht je er van, als een klant in de supermarkt komt voor zijn/haar boodschappen gegeven moment bij de kassa aangekomen en de kassajuffrouw slaat herhaaldelijk hogere bedragen aan dan wat er bij de schappen staat.
sorry kassameisje, als klant word je er nou niet bepaald vrolijk door.
ik zeg niet dat het jouw schuld is, maar wel de schuld van de bedrijfsleider.

Jeffrey

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Als er een hogere prijs in de computer staat kan dat een foutje zijn, maar niet de hele supermarkt staat verkeerd geprijst in de computer! Uw reactie is dan ook sterk overdreven, en vindt u kassamedewerkers chaggerijnig? Dat kan, moet u eens kijken hoe moe kassamedewerkers van al die gejaagde klanten worden. Er zijn ook momenten dat drie mensen achter de kassa niets zitten te doen, komt u dan toch lekker boodschappen doen.. u blij en wij blij!

Een AH Mederwerker ;)

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Met het grote verschil dat ik mede jouw salaris betaal en niet andersom. De AH is een relatief dure winkel. Ik betaal daarom mede voor service. Lief glimlachen dus.

Gesloten