LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bekeuring
Re: Bekeuring
Kan ik hier iets mee?
Ja, een dure les, ter harte nemen, je weet deksels goed dat je de gordels dragen moet. Beetje kinderachtig om JOU fout te willen afwimpelen op de politie agent.
Waarom zou je in godsnaam hier iets tegen willen doen. Neem je verantwoordelijkheid, betaal de bekeuring en draag voortaan je gordel!!
Nou @je, je zou een dure advocaat in de hand kunnen nemen die tracht je vrij te pleiten....
Of je kan de consequenties dragen van het overtreden van de regels. De regels zijn er natuurlijk niet voor niets.
Success !!
P.S. Laat even weten of de advocaat iets voor je heeft kunnen doen.
Of je kan de consequenties dragen van het overtreden van de regels. De regels zijn er natuurlijk niet voor niets.
Success !!
P.S. Laat even weten of de advocaat iets voor je heeft kunnen doen.
Ook hier lijkt het weer eens dat een stelletje knurften het leuk vinden om zomaar wat te gaan blèren.
Geef eens antwoord op de vraag die gesteld wordt, ik ben ook nieuwsgierig hoe dat zit.
Dus als je niets te antwoorden hebt, opzouten hier en ga maar eens bij Legio Lease topics kijken of je daar nog wat kunt verpesten.
Komop! Wie weet het (serieuze) antwoord op de vraag van @je??
Geef eens antwoord op de vraag die gesteld wordt, ik ben ook nieuwsgierig hoe dat zit.
Dus als je niets te antwoorden hebt, opzouten hier en ga maar eens bij Legio Lease topics kijken of je daar nog wat kunt verpesten.
Als je meerdere namen hebt ben je ook verschillende persoonlijkheden en dan is de vraag wie heeft de bekeuring ontvangen.
Neen! de agent heeft je kenteken genoteerd, het enigste wat je kan doen is een verweerschrift schrijven naar de Officier van Justitie, de Officier van Justitie gaat dan eerst het een en ander uitzoeken, vervolgens als je bij je standpunt blijft word je gedagvaard om voor de PolitieRechter te verschijnen.Geplaatst op 16 Aug 2004 16:11 door @je
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi,
Ik kreeg deze week een bekeuring voor het niet dragen van mijn autogordel, maar nu heeft deze agent mijn naam 2 keer fout geschreven. Kan ik hier iets mee?
Maar ik persoonlijk denk dat je het niet red, het zou te gek voor woorden zijn, jij maakt een overtreding en omdat de agent jouw naam verkeerd geschreven heeft zou jij je bekeuring niet behoeven te betalen.
Ook hier lijkt het weer eens dat een stelletje knurften het leuk vinden om zomaar wat te gaan blèren.
Wie ben jij wel om zo hoog van de toren te toeteren, @je moet zich net zoals ieder ander zich houden aan de regels die we met z'n allen afgesproken hebben. Een antwoord zoals jij je dit had voorgesteld krijg je niet, de enigste mogelijkheid die er zou kunnen zijn, is, een advocaat in de arm nemen, anders worden de vermeende fouten gewoon hersteld. Als je een vreemde vraag stelt, dan krijg je geheid een vreemd antwoord terug. Ga maar eens met deze vreemde vraag naar een recht/wets winkel.
Een bezwaarschrift indienen en afwachten.
Ik heb een keer ten onrechte een bekeuring gehad.
Kreeg een bekeuring dat ik daar en daar op een vluchtstrook stil had gestaan.
Het kon gewoon niet was daar die dag niet geweest.
Bezwaarschrift ingediend en ja hoor kreeg bericht dat het een fout betrof en de bekeuring niet hoefde te betalen.
Dus je weet maar nooit.
Succes.
Bezwaarschrift ingediend en ja hoor kreeg bericht dat het een fout betrof en de bekeuring niet hoefde te betalen.
Dus je weet maar nooit.
Succes.
Je kunt alles proberen om er onder uit te komen maar fout is fout en betalen moet je toch, jammer maar helaas. Het is al jaren zo dat je je gordel om moet hebben, dus je kunt je niet beroepen dat je van niets wist. Je gewoon aan de regeltjes houden dat voorkomt een bon
Maar beste Jan1 dan moet je toch maar eens een beetje beter lezen.Wie ben jij wel om zo hoog van de toren te toeteren, @je moet zich net zoals ieder ander zich houden aan de regels die we met z'n allen afgesproken hebben.
1. Mijn naam is Gast
2. Ook jij weet het antwoord niet omdat je niet wat wat de vraag is. Het gaat niet over het "zich houden aan de regels". De vraag luidt of iemand meer weet en wat hij/zij er aan kan doen. Moeilijk hè, dat goed lezen?
Dus als je niets te antwoorden hebt, opzouten hier en ga maar eens bij
Jij denkt je te kunnen veroorloven om een ander de toegang tot dit forum te kunnen ontzeggen. Dit bedoelt Jan1.
Jij denkt je te kunnen veroorloven om een ander de toegang tot dit forum te kunnen ontzeggen. Dit bedoelt Jan1.
Ik niet dat je met dit soort fouten niet meer onder je bekeuring uit kan komen omdat de agent meer noteert dan je naam .
Je zou deze vraag kunnen stellen stellen in het http://www.tt-c.nl/ forum bij de afdeling juridisch die hebben daar veel meer verstand van.
Ik ben ook niet zo op de hoogte of hier wel uitspraken in het verleden zijn geweest.
En ik vind ook dat je niet zonder gordel moet gaan rijden maar geef dan wel een antwoord op iemand zijn vraag.
Je zou deze vraag kunnen stellen stellen in het http://www.tt-c.nl/ forum bij de afdeling juridisch die hebben daar veel meer verstand van.
Ik ben ook niet zo op de hoogte of hier wel uitspraken in het verleden zijn geweest.
En ik vind ook dat je niet zonder gordel moet gaan rijden maar geef dan wel een antwoord op iemand zijn vraag.
Dit is een ander verhaal .Hier kunnen twee dingen zijn gebeurd .Geplaatst op 16 Aug 2004 23:04 door Gast
Een bezwaarschrift indienen en afwachten.
Dus je weet maar nooit.
Succes.
1.Er rijdt iemand met jouw kenteken rond .
2.Of er is een agent in burgerdienst langs gereden en die een kenteken verkeerd heeft gelezen .Hij moet daarnaast ook nog het type auto en de kleur vermelden anders is het niet rechtsgeldig .
Dus dat is meestal uitgesloten . Maar toevaligheden bestaan er altijd.
1.Je hebt kunnen bewijzen dat je daar niet bent geweest maar deze niet gordeldrager is er wel geweest .
Ja Gorderdrager is in overtreding geweest, helaas pech en denk ook niet dat je dit kan aanvechten.
Feit ligt er gewoon al is de naam niet juist gschreven.
In mijn geval ten onrechte stil hebben gestaan op vluchtstrook heb ik gewonnen, maar toch blijf ik best wel benieuwd hoe dat kon, boete met vermelding van mijn kenteken en ook nog op een plaats waar ik normaal als ik werk iedere dag langs kom, maar ik had op het moment van de bekeuring vakantie en was niet in Ned.
Er werd ook geen toelichting verder gegeven wat fout was gegaan, maar ja ik al lang blij dat ik de €.80,-- niet hoefde te betalen.
In mijn geval ten onrechte stil hebben gestaan op vluchtstrook heb ik gewonnen, maar toch blijf ik best wel benieuwd hoe dat kon, boete met vermelding van mijn kenteken en ook nog op een plaats waar ik normaal als ik werk iedere dag langs kom, maar ik had op het moment van de bekeuring vakantie en was niet in Ned.
Er werd ook geen toelichting verder gegeven wat fout was gegaan, maar ja ik al lang blij dat ik de €.80,-- niet hoefde te betalen.
hallo
Ik zou als ik jou was gewoon de bekeuring betalen .... voor het nog hoger word en geef je 1 tip kijk even op je kenteken bewijs of je naam daar goed op staat zo ja >>> stuur je gewoon een brief naar de justitie met het gevolg van die bekeuring is terecht maar jullie hebben zelf nu ook een foutje gemaakt mijn naam is zo gewoon eerlijk er voor uit komen ook van jou fouten en hun fouten ... en heeft de politie je der voor aan gehouden ???? want anders mogen ze je geen bekeuring geven groetjes liefmeisje
Ik zou als ik jou was gewoon de bekeuring betalen .... voor het nog hoger word en geef je 1 tip kijk even op je kenteken bewijs of je naam daar goed op staat zo ja >>> stuur je gewoon een brief naar de justitie met het gevolg van die bekeuring is terecht maar jullie hebben zelf nu ook een foutje gemaakt mijn naam is zo gewoon eerlijk er voor uit komen ook van jou fouten en hun fouten ... en heeft de politie je der voor aan gehouden ???? want anders mogen ze je geen bekeuring geven groetjes liefmeisje
Je zegt ten onrechte stil gestaan .Dus niet gereden.Geplaatst op 17 Aug 2004 10:27 door Gast
Ja Gorderdrager is in overtreding geweest, helaas pech en denk ook niet dat je dit kan aanvechten.
Bij het stilstaan een bekeuring geven zonder staande houding lijkt me onmogelijk.
Want hoe kunnen ze nu zien of er wat aan de hand ?
Er zal wel een typefout zijn gemaakt en dat hebben ze natuurlijk na vergelijking met de bekeuring van de agent gezien..