Laats werdt ik gebeld (inderdaad... we zaten weer eens te eten!) met de vraag of ik goedkoper wilde bellen. Nou ben ik altijd nogal huiverig met dat soort zaken, maar ging toch overstag. Toch wil ik graag van anderen weten of zij tevreden zijn over het bellen via Pre Select.
Als ik nu gebeld wordt door bijv. Tele2 of KPN en ik zeg dat ik bel via Pre Select, dan gaan ze niet verder met hun verhaal. Ze lijken er niet op in te willen gaan.
Pre Select stuurt trouwens ook een "laagste-beltarief-garantie" naar hun leden. Lijkt me een goed teken.
Graag ervaringen!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bellen via Pre Select
Re: Bellen via Pre Select
Je kan nog voordeliger bellen via 1601, dat is een halve cent per minuut, ongeachte je overdag of 's avonds belt. Dat scheelt je veel meer dan dat je bij tele2 of welk ander je ook belt.
maar die sturen je later spookfacturen en een deurwaarder op je af. Dat zijn Crooks. Scarlet. Nooit doen.
Ben ik niet met je eens gast; of je moet Tele2 bedoelen.?
Als je via bel1601 beld, dan kun je online je factuur inzien, zo kan je altijd zien wat je uitgaven zijn.
Klopt er iets niet, stuur je een e-mail naar ze toe; duurd weleven alvorens je antwoordt krijgt, maar als jij hoger aangeslagen wordt dan op de online factuur staat, corrigeren ze het wel.
Dus ik zou maar gauw via bel1601 gaan bellen als ik jou was, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Je aanmelden doe je via http://www.bel1601.nl
Als je via bel1601 beld, dan kun je online je factuur inzien, zo kan je altijd zien wat je uitgaven zijn.
Klopt er iets niet, stuur je een e-mail naar ze toe; duurd weleven alvorens je antwoordt krijgt, maar als jij hoger aangeslagen wordt dan op de online factuur staat, corrigeren ze het wel.
Dus ik zou maar gauw via bel1601 gaan bellen als ik jou was, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Je aanmelden doe je via http://www.bel1601.nl
Ben het eens met "tevreden 1601 klant"
Bel nu al een half jaar via 1601, spaar heleboel centen Tot nu toe geen problemen met betaling of spookfacturen
Bel nu al een half jaar via 1601, spaar heleboel centen Tot nu toe geen problemen met betaling of spookfacturen