LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Benadeelden gezocht van Abi Onderhouds & loodgietersbedrijf den haag

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Dodo1

Benadeelden gezocht van Abi Onderhouds & loodgietersbedrijf den haag

Ongelezen bericht door Dodo1 »

Op 8-6-21 heb ik een loodgieter via dit bedrijf een kapot expansievat laten vervangen. Dit vat begon enkele dagen later te lekken, het bleek dat de loodgieter de verwarmingsketel te veel gevuld had. Wanneer dit gebeurt (lekken) moet volgens mijn loodgieter het expansievat wederom vervangen worden. Kosten bij hem trouwens 169 euro. Ik heb het bedrijf gebeld en gemaild en verteld dat ik een ondeuglijk product of installateur heb gekregen en een nieuw expansievat wil zonder enige kosten. Het expansievat kostte 411, 40. Abi zei op 27 juni dat hij zou gaan kijken zodra hij op kantoor was. Helaas is hij daar blijkbaar niet aangekomen. Omdat zijn naam via radar in 2017 al genoemd is en ik alleen maar hele slechte recensies lees wil ik graag in kontakt komen met andere benadeelden met dezelfde klachten, dus niet over de veel te hoge tarieven, want daar hebben we zelf ook schuld aan, maar, mn over binnen een zeer korte tijd een wederom kapotte reparatie en geen kosteloze vervanging willen geven. Ik weet dat vervanging via een andere loodgieter goedkoper is dan een zaak te beginnen. Dat is wel de enige mogelijkheid gezien abi bij geen enkele geschillencommissie is aangesloten. Ik begrijp niet dat dit bedrijf al sinds 2005 bestaat en nog steeds door kan blijven gaan. Mocht radar dit zelf ook lezen misschien dat de belbus nog iets kan?

Petra1987

Re: Benadeelden gezocht van Abi Onderhouds & loodgietersbedrijf den haag

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Ik adviseer je, om voor deze zaak je rechtsbijstandverzekering hiervoor in te schakelen

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

Loodgieter/ expansie vat ?
Zijn daar geen cv monteurs voor?

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Onderhouds en loodgieterbedrijf. Dus meer als water alleen.

Dodo1

Ongelezen bericht door Dodo1 »

Dank je Petra voor je advies, ik weet wat ik moet doen, ik zoek alleen contact met andere benadeelden van dit bedrijf. Samen sta je nl sterker.

Beleggersnieuws

Ongelezen bericht door Beleggersnieuws »

Willem
een belachelijke prijs als je het expansievat weer laat vervangen laat er een
afsluiter tussen zetten dan is het een fluitje van een cent om hem te vervangen
en kijk op je drukmeter dat hij niet te hoog staat tussen de 1 en 1,5
succes

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dodo1 schreef:
05 jul 2021 09:30
Dank je Petra voor je advies, ik weet wat ik moet doen, ik zoek alleen contact met andere benadeelden van dit bedrijf. Samen sta je nl sterker.
En wat wilt u dan “samen” doen? Toch geen knokploeg vormen?

Kolibrie

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Wat bedoelt u met lekken, is het membraan van het expansievat lek waardoor het expansievat vol met water zit of lekt er water uit de aansluiting of het overstortventiel als dat geïnstalleerd is?
Als het membraan stuk is hoort u geen verschil in geluid als u met een hard voorwerp tegen het bovenste en onderste deel van het expansievat tikt.

Gesloten