LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Benefactor waspoeder van Javabo

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Alberts

Benefactor waspoeder van Javabo

Ongelezen bericht door Alberts »

Begin dit jaar stond er in het blad van de Kleine Aarde een advertentie voor 100% natuurlijke waspoeder. Te bestellen bij Javabo. Hier zit zelfs een hele site achter die zelfs kadootjes beloofd en zegt dat 1 euro per aankoop naar het "Nelson Madela Children's Fund" gaat! Betalen alleen vooraf. Daar zat dus een luchtje aan! Toch besteld (dom) en tot op de dag van vandaag niets gehoord of gekregen. Zijn er nog meer mensen in getrapt? Of zijn er mensen die wel waspoeder hebben ontvangen? Ik ben benieuwd en anders is iedereen gewaarschuwd.

calastra

Re: Benefactor waspoeder van Javabo

Ongelezen bericht door calastra »

ja mijn moeder heeft ook besteld en niets meer gehoord. Ik heb steeds gebeld en kreeg een bandje met daarop een bericht dat er een brief zou worden gestuurd, nou we wachten nog steeds. Ik heb wel contact opgenomen met de kleine aarde en die zei dat ze meer klachten had ontvangen en dat er al brieven naar deze meneer waren gegaan over de hele gang van zaken. Uiteindelijk nogmaals gebeld en ingesproken dat ik hem van oplichting verdacht en aangifte ging doen, spontaan werd ik teruggebeld!! een heel verhaal dat die meneer ziek was geweest (ernstig zoals hij zei) en dat de hele zaak had stilgelegen mar dat hij nu toch hard aan 't werk was om alles recht te zetten. Maar helaas nog steeds niets gehoord. En ik hoopte toch echt op een briefje nadat ik was teruggebeld. Het lijkt mij niet dat iemand over dat soort ernstige dingen als kanker gaat liegen of diegene is echt gewetenloos.
Ik wacht nog deze maand af en dan ga ik faxen sturen met daarin de vermelding dat ik aangifte ga doen, hoor ik dan nog niets dan ga ik maar echt naar de politie.
:(

:arrow: Ik heb gesproken met de meneer die over deze zaak gaat. Als je nog goederen moet krijgen bel dan even en spreek je gegevens in.
Hij zegt dat hij gaat proberen alles op te lossen, zodra dat gelukt is dan horen jullie het van me

Gast

Re: Benefactor waspoeder van Javabo

Ongelezen bericht door Gast »

Een aantal mensen heeft gereageerd op de lezersaanbieding in het tijdschrift De Kleine Aarde. De Kleine Aarde betreurt het ten zeerste dat dit gebeurd is. De Kleine Aarde wil een oproep in het komende winternummer zetten voor de mensen die gedupeerd zijn. Als lezers van De Kleine Aarde aan kunnen tonen dmv een overschrijving, dat ze geld overgemaakt hebben ivm Benefactor waspoeder nav de lezers aanbieding in De Kleine Aarde, dan zal De Kleine Aarde dit terugbetalen.
Wij denken dat het hier om oplichting gaat, op het adres van deze heer is niets te halen, daar zijn we inmiddels achter. We hebben politie en deurwaarder gebeld, maar omdat het hier niet om geld van De Kleine Aarde gaat, kunnen ze niets doen. Als we aan Dhr van Boxsel mailen of hij de namen en adressen van de mensen die geld gestort hebben wil geven, horen we daar niets op. De advertentie kosten heeft hij niet betaald. De keren dat ik hem gesproken heb, heeft hij het over de pech die hij had met de voorraad waspoeder en over zijn ernstige ziekte.
Wij zijn bang dat deze man ongrijpbaar is, en met hetzelfde gemak weer een nieuw "product" op de markt brengt dat niet bestaat.
Heleen Petter :evil:

Gesloten