| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] best off shopping
best off shopping
Mensen, bestel niks bij best off shopping, zeker als je het wilt retourneren, je betaalt zelf al de kosten om het retour te sturen en dan krijg je nog een maning om aub hun verzend- en verpakkingskosten te betalen. Was dus in totaal 20 eurokwijt voor iets dat ik dus niet heb. Heb gebeld met een van hun medewerkers en die zei tegen mij dat staat bij onze voorwaarden. Moet je zelf maar naar vragen als je telefonisch besteld. Heb het hier niet bij gelaten, heb wel hun geld al overgemaakt omdat anders de kosten steeds hoger zouden worden. Heb contact gehad met consuwijzer en deze vermelden mij dat zij in overtreding zijn. Heb hun dus weer een mailtje gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Ook al staat dit in hun voorwaarden, staat niet in de wet koop op afstand, dit zijn hun onkosten., Vind het maar een stelletje oplichters die best off shopping. Dus mensen wees gewaarschuwd, trap er niet in om hun verzend en verpakkingskosten te betalen.
gr. Dees
gr. Dees
Re: best off shopping
Hallo!
Ik heb een zelfde probleem gehad, en heb op eigen houtje een brief verstuurd: zie inhoud van de brief ->
Geachte heer/mevrouw,
Op 30-03-2007 heb ik het gehele pakketje (ordernummer: 06122712092XXXXXX10981503) besteld bij Best of Shopping retour gestuurd via TNT Post pakketnummer: 3S PAXXXXX4.
Deze kosten heb ik zelf voor rekening moeten nemen aangezien Best of Shopping niet met een antwoordnummer werken. Ik ben dan ook niet van plan om bijna 3 dubbele kosten te maken terwijl ik helemaal geen artikelen heb gehouden, alles wat ik besteld heb is retour gegaan. Ik ben dan ook van mening dat mijn volgende opmerking niet meer dan
schappelijk is:
Porto en verpakkingskosten: € 11,90 – (minus) eigen kosten € 6,20 = € 5,70 + acceptgirokosten à €1,99 = totaal een bedrag van € 5,70 + € 1,99 = € 7,69
Hiervoor zie ik graag een nieuwe acceptgiro tegemoet!
Als ik een eigen bedrijf zou hebben maak ik graag winst, maar niet op deze wijze!
Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en in afwachting van jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Nooit meer iets gehoord na versturen van deze brief, van beide partijen niet! Best off en Transfair die de betaling verzorgen! Betekend dus dat ik niets heb betaald (achteraf), anders was ik wel accoord gegaan met een bepaalde kosten maar niet ook nog betalen voor het retourneren!Zou te gek voor woorden zijn dat indien je de spulletjes niet eens meer hebt je er alsnog voor moet betalen! vandaar ook mijn zinnetje: men mag rijk worden etc.., Maar LET OP!!! bonnetje van TNT voor retourneren dus wel goed Bewaren, zo sta je sterk als ze gaan zeggen dat ze dit nooit retour hebben ontvangen!
En idd BEST OFF SHOPPING is met zo'n mededeling zoals hierboven is aangegeven zwaar in overtreding, nadeel is dat als mensen niet in de mogelijkheid zijn een brief te schrijven etc. ze gewoon moeten blijven betalen en krijgen gewoon hun aanmaningen herinneringen indien ze niet betalen etc.
SUCCES mensen indien u hetzelfde is overkomen!
B.
Ik heb een zelfde probleem gehad, en heb op eigen houtje een brief verstuurd: zie inhoud van de brief ->
Geachte heer/mevrouw,
Op 30-03-2007 heb ik het gehele pakketje (ordernummer: 06122712092XXXXXX10981503) besteld bij Best of Shopping retour gestuurd via TNT Post pakketnummer: 3S PAXXXXX4.
Deze kosten heb ik zelf voor rekening moeten nemen aangezien Best of Shopping niet met een antwoordnummer werken. Ik ben dan ook niet van plan om bijna 3 dubbele kosten te maken terwijl ik helemaal geen artikelen heb gehouden, alles wat ik besteld heb is retour gegaan. Ik ben dan ook van mening dat mijn volgende opmerking niet meer dan
schappelijk is:
Porto en verpakkingskosten: € 11,90 – (minus) eigen kosten € 6,20 = € 5,70 + acceptgirokosten à €1,99 = totaal een bedrag van € 5,70 + € 1,99 = € 7,69
Hiervoor zie ik graag een nieuwe acceptgiro tegemoet!
Als ik een eigen bedrijf zou hebben maak ik graag winst, maar niet op deze wijze!
Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en in afwachting van jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Nooit meer iets gehoord na versturen van deze brief, van beide partijen niet! Best off en Transfair die de betaling verzorgen! Betekend dus dat ik niets heb betaald (achteraf), anders was ik wel accoord gegaan met een bepaalde kosten maar niet ook nog betalen voor het retourneren!Zou te gek voor woorden zijn dat indien je de spulletjes niet eens meer hebt je er alsnog voor moet betalen! vandaar ook mijn zinnetje: men mag rijk worden etc.., Maar LET OP!!! bonnetje van TNT voor retourneren dus wel goed Bewaren, zo sta je sterk als ze gaan zeggen dat ze dit nooit retour hebben ontvangen!
En idd BEST OFF SHOPPING is met zo'n mededeling zoals hierboven is aangegeven zwaar in overtreding, nadeel is dat als mensen niet in de mogelijkheid zijn een brief te schrijven etc. ze gewoon moeten blijven betalen en krijgen gewoon hun aanmaningen herinneringen indien ze niet betalen etc.
SUCCES mensen indien u hetzelfde is overkomen!
B.
Hallo mensen,
Zoals jullie weten was ik het niet eens met de kosten die best off shopping mij in rekening bracht voor hun verzend- en administratiekostenl. Was dus in contact met consuwijzer hierover, zij vertelden mij dat zij dus in overtreding waren met de wet "kopen op afstand". Heb nog diverse mails en telefoontjes van hun gehad, maar uiteindelijk krijg ik dus mijn 9,94 euro terug gestort. Dus mensen geef niet zo gauw op en laat je niet bedonderen door zulke firma's.
gr. desiree
Zoals jullie weten was ik het niet eens met de kosten die best off shopping mij in rekening bracht voor hun verzend- en administratiekostenl. Was dus in contact met consuwijzer hierover, zij vertelden mij dat zij dus in overtreding waren met de wet "kopen op afstand". Heb nog diverse mails en telefoontjes van hun gehad, maar uiteindelijk krijg ik dus mijn 9,94 euro terug gestort. Dus mensen geef niet zo gauw op en laat je niet bedonderen door zulke firma's.
gr. desiree
het probleem van terug sturen dat je dan de verzendkosten moet betalen komt bij meerdere van dit soort bedrijvenvoor alleen de bedrijven zoals neckerman en wekamp,en bonprixx die komen het paketje bij je thuis weer ophalen
en dan een tip alles wat je bij dit soort bedrijven koopt zoals tel sell en best of shoping
de meeste produkten zijn ook te koop bij kijkshop,weliswaar 10 euro duurder en zonder de wergweppads maar je hebt geen verzendkosten en je kunt altyd terug naar kijkshop als je klachten hebt
maar mensen kopen bij die winkels zoals wehkamp en tel sell omdat je niet gelijk hoeft te betalen
niet doen of kijk eerst of kijkshop het heeft daar zijn de laatste nieuwe dingen ook te koop
groetjes ladyluna
en dan een tip alles wat je bij dit soort bedrijven koopt zoals tel sell en best of shoping
de meeste produkten zijn ook te koop bij kijkshop,weliswaar 10 euro duurder en zonder de wergweppads maar je hebt geen verzendkosten en je kunt altyd terug naar kijkshop als je klachten hebt
maar mensen kopen bij die winkels zoals wehkamp en tel sell omdat je niet gelijk hoeft te betalen
niet doen of kijk eerst of kijkshop het heeft daar zijn de laatste nieuwe dingen ook te koop
groetjes ladyluna
hallo mensen , ik wil even waarschuwen dat jullie niet bij best of shopping moeten bestellen. want ik had een h20 mop besteld en en daarna retour gestuurd, koste mij weer een boel geld. nou wil het geval dat ik gebeld heb of alles was voldaan, hun zeiden ja, nou krijg ik van intrum justitia een brief dat ik 64 euro moet betalen , omdat ik een bedrag van 2,25 open had staan bij best of shopping. zei hadden mij enkele brieven gestuurd zeggen ze , maar ik heb geen brief ontvangen van hun , bij intrum justitia zeggen ze gewoon dat ik moet betalen, maar dat ga ik dus niet doen, als burger kun je nergens je gelijk halen omdat intrum justitia een macht positie heeft , als je met best of shopping belt dan zeggen ze dat zei het niet weten omdat de boekhouder dat regeld, dan vraag je verbind mij dan door met de boekhouder, krijg je te horen dat het niet kan, dat zei het wel doorgeven. dus ik laat het nu op een rechtzaak aankomen, zal toch wel niets in te brengen hebben , want die lui staan zo sterk met hun intrum justitia dat je nooit gelijk zult krijgen. ik hoop dat er meer mensen zich zullen aanmelden bij incasso klachten.
pprodukt besteld bij best of shopping. Tweemaal afgeschreven, niets geleverd. Er zou tussen eerste en wteede betaling geleverd worden. Geld teruggevorder via bank. Opletten op afschrijving!! vervolgens rekening gekregen via de post. Ik moest betalen want er zou zijn geleverd. Mail gezonden dat ik aangifte zou doen bij de politie.
3 dagen na deze mail een pakketje. Niet geaccepteerd. vervolgens zouden wij de porto kosten dienen te betalen want zij konden niet zien dat er al door hun zou zijn afgeschreven.
De onderzoeksplicht van henzelf lijkt niet ver te reiken.
Hierop niet gereageerd. Ik hoop dat er een zaak van komt.
Een bedrijf dat maar niet wil leren van eigen fouten.[/quote]
3 dagen na deze mail een pakketje. Niet geaccepteerd. vervolgens zouden wij de porto kosten dienen te betalen want zij konden niet zien dat er al door hun zou zijn afgeschreven.
De onderzoeksplicht van henzelf lijkt niet ver te reiken.
Hierop niet gereageerd. Ik hoop dat er een zaak van komt.
Een bedrijf dat maar niet wil leren van eigen fouten.[/quote]
Best of Shopping zou eigenlijk van de buis moeten... Mijn moeder is ook behoorlijk opgelicht. Ze had een O2 mop besteld, deze beviel niet en ze heeft het ding teruggestuurd. En toen ging het mis... Steeds aanmaningen dat het niet betaald was, enz... Mijn moeder heeft toen opgebeld en werd gewoon afgeblaft aan de telefoon. Ja, mevrouw, dan had u het produkt maar niet moeten kopen en op tv is het niet altijd zoals thuis...nou ja, je koopt het produkt toch juist omdat de tv je vertelt dat het goed is... Mooie misleiding..
Dat meisje ad telefoon vertelde dat ze wel moest betalen omdat ze te laat zou hebben teruggestuurd bladiebla...Echt niet..dit is ook niet gebeurd. Mijn moeder heeft later de verzendkosten wel moeten betalen. Al met al een dure business. Niet bestellen dus, ook al lonkt het produkt op tv. Gewoon naar de winkel, iets meer betalen en service!
Dat meisje ad telefoon vertelde dat ze wel moest betalen omdat ze te laat zou hebben teruggestuurd bladiebla...Echt niet..dit is ook niet gebeurd. Mijn moeder heeft later de verzendkosten wel moeten betalen. Al met al een dure business. Niet bestellen dus, ook al lonkt het produkt op tv. Gewoon naar de winkel, iets meer betalen en service!
Hallo, reeds eerder gaf ik aan dat Bast os shopping wel de eenmalige machtigign gebruikt en vervolgens niet levert. De voorwaarde die ze bij verkoop hanteren is eerste bedrag voor levering en tweede bedrag na levering. Zoals reeds aangegeven dien je je geld zelf terug te laten storten als ze wel hebben afgeschreven en niet hebben geleverd.
Nu, inmiddels twee weken later hebben ze opnieuw de ' eenmalige machtiging' machtiging gebruikt en geld van mijn rekening gehaald.
Dit is bij het gekke af !! Met wat voor een bedrijf hebben we van doen?
En wat kan hier tegen gedaan worden?
Of dient een ieder die door dit bedrijf wordt opgelicht aangifte te doen.
graag reactie.
vr. groet
Nu, inmiddels twee weken later hebben ze opnieuw de ' eenmalige machtiging' machtiging gebruikt en geld van mijn rekening gehaald.
Dit is bij het gekke af !! Met wat voor een bedrijf hebben we van doen?
En wat kan hier tegen gedaan worden?
Of dient een ieder die door dit bedrijf wordt opgelicht aangifte te doen.
graag reactie.
vr. groet
net iets besteld maar toen ik jullie reacties zag wou ik de bestelling annuleren maar kan nu nie meer op de website :S
hebben jullie de producten überhaupt wel gekregen?
en er staat dat ik pas NA 29/03/2010 mijn pakketje krijg
iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?
hartelijk dank
hebben jullie de producten überhaupt wel gekregen?
en er staat dat ik pas NA 29/03/2010 mijn pakketje krijg
iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?
hartelijk dank
Ik heb voor 2 weken terug ook een bestelling geplaatst met extra snelle levering, paar dagen daarna in 1 keer een mail met vertraging!! Daar betaal ik toch niet voor? Ik heb aangegeven dat ik snelle levering wou i.v.m vakantie, verschillende mails gestuurd om tijdig mijn bestelling te annuleren aangezien hij pas 31 mei verwerkt zou worden, maar reacties ho maar!!! Niks bestellen dus!!!!