LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestel niet bij abethmedic.eu. DM1 werkt niet.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
daadje

Bestel niet bij abethmedic.eu. DM1 werkt niet.

Ongelezen bericht door daadje »

Ik heb heel erg last van het prikkelbare darm syndroom en volgens Martin Bierman en Prof. Bandada hadden zij het middel wat mij definitief van mijn PDS zou afhelpen. Ik moest een formulier invullen en zij stelde vast dat ik zeker last heb van PDS. Omdat ik al een tijd elke dag met buikpijn loop waarvoor ik elke dag tramadol slik en door die pijn en ook vermoeidheid steeds geïsoleerder raak besloot ik het middel DM1 te nemen. Het bedrag is hoog zo'n 439,95. Ik twijfelde enorm want dat is niet niks. Daar zouden ook ontwikkelingskosten bij zitten. Volgens Martin Bierman die zelf ook aan PDS leed, heeft het middel bij hem geholpen, dat gaf mij hoop. Ik bestelde DM1 en ik kreeg een drankje, dat een natuurproduct is want ik herkende de smaak van zwarte kummel. Het drankje was niet eens genoeg voor de tijd dat ik het moest innemen en ook de pijn verdween niet. Ze zijn toen beiden bij mij thuis geweest en toen kreeg ik een pasta wat hetzelfde smaakte en de kosten volgens hun daarvan was 275,00 euro. Ook die pasta werkte niet. Ik heb dus nog steeds elke dag buikpijn en mijn hoop is vervlogen. Ze begonnen toen te beweren dat ik geen PDS heb, al is dat vastgesteld door een arts en dat die arts er dus naast zit. Martin Bierman wilde mij nog gesprekken geven. Maar hij is geen therapeut en bovendien vertrouw ik ze niet meer. Ook Prof. Bandada had mij beloofd verder te helpen maar ook daarvan is niks terecht gekomen. Omdat het bedrag onder de 500 euro is, kan je weinig tegen ze beginnen. Ik ben gewoon bijna 500,00 kwijt voor een natuur product dat mij niet heeft geholpen. Het enige wat ik nog kan doen, is mensen waarschuwen. Het middel niet te kopen, want het werkt gewoon niet en je bent een hoop geld kwijt die je niet meer terug krijgt. Als het middel wel had geholpen had ik er reclame voor willen maken. Nu voel ik me alleen maar beduveld. Makkelijk misbruik te maken van mensen die met de rug tegen de muur staan. Ik voel me hier heel erg rot over.

Mucha

Re: Bestel niet bij abethmedic.eu. DM1 werkt niet.

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

daadje

Ongelezen bericht door daadje »

Met deze klachten heb ik bij een MDL-arts gelopen. De medicatie heb ik gekregen omdat ik zo'n pijn had in mijn buik. Dus die tramadol ben ik pas na die buikpijn gaan gebruiken. Ik ben via via bij hun terecht gekomen. Ze hebben dus ook een site, abethmedic.eu. Het zijn gewoon oplichters. Ik hoorde later ook dat ze expres onder de 500,00 euro zitten dan kan je weinig tegen ze beginnen. Misschien naïef van mij, maar als je elke dag met pijn loopt heb je er veel voor over om van die pijn af te komen en dus ook van die zware pijnstillers die ik elke dag moet slikken tegen de pijn. Doe ik dat niet, dan kom ik nergens meer. Gewone pijnstillers helpen gewoon niet.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Voorkom tijdens inname aanwezigheid van andere personen of dieren. Andermans ademhaling kan een negatief effect hebben op de werking.
En u neemt dit zo serieus dat u er geld aan uitgeeft? Sorry, gaat mijn bevattingsvermogen te boven.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ja, je zou er bijna om lachen, als het niet zo triest was. Enerzijds dat mensen hier intrappen natuurlijk, maar vergeet niet: mensen zijn radeloos en zijn bereid werkelijk alles te proberen. Om daar misbruik van te maken met deze kwakzalverij: dát is pas triest...

Gesloten