LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling via website Maandelijksedeals.nl niet geleverd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
WimL

Bestelling via website Maandelijksedeals.nl niet geleverd

Ongelezen bericht door WimL »

Op 7 febr.jl. heb ik een bestelling geplaatst op Maandelijksedeals.nl. Hierbij ook gelijk moeten betalen. Er zou snel worden geleverd. Zijn nu bijna een maand verder en u raadt het al. Nog niets ontvangen.
Ik krijg geen contact. Er is alleen een mail adres, maar daar krijg ik geen reactie op.

De vraag is of iemand anders een soortgelijke ervaring heeft.

NeoDutchio

Re: Bestelling via website Maandelijksedeals.nl niet geleverd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hoe verrassend, een zolderkamerhobbiest die denkt wat geld bij te verdienen. Zo te zien is het wederom een dropshippingbedrijfje. Alle voorraad ligt in China en zal rechtstreeks en met een beetje pech met extra kosten worden thuisbezorgd. Hier gaat altijd een aantal weken overheen. Rechtstreeks daar bestellen was sowieso goedkoper geweest.

Het enige dat u kunt doen is per mail uw bestelling annuleren en vragen of het geld binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terug betaald wordt. Mocht dit niet gebeuren geeft u aan dat u de vordering direct na de 14 dagen uit handen gaat geven. En dat kunt u ook doen dan.

In het vervolg eerst even kijken waar u besteld. Zat signalen om juist niet te kopen hier.

Klaas Jan

Re: Bestelling via website Maandelijksedeals.nl niet geleverd

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo Wim, als u het straatadres in google intikt gevolgd door 'telefoongids' dan komt u vanzelf bij een telefoonnummer van dit adres terecht. Succes.

Gesloten