LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen per acceptgiro op het postkantoor

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
conitjo59

betalen per acceptgiro op het postkantoor

Ongelezen bericht door conitjo59 »

Waarom is het nodig op per acceptgiro 5 euro aan administratiekosten te moeten betalen. Als je er vier heb ben je 20 euro extra kwijt alleen om de girokaart in een apperaat te duwen. Dat de postbank die apperatuur ook moet aanschaffen begrijp ik. Maar is 5 euro niet een beetje veel. De postbank maak toch al winst genoeg.

Shareena

Re: betalen per acceptgiro op het postkantoor

Ongelezen bericht door Shareena »

Oud nieuws...Tegenwoordig moet je bijna altijd betalen voor een accept giro! En trouwens : onder verkeerd kopje geplaatst?

Jeanne

Ongelezen bericht door Jeanne »

Waarom zou je in vredesnaam nog acceptgiro's contant willen betalen? Wat is er mis met overschrijven via je bank- of girorekening? En nog nooit van Internetbankieren gehoord? Hoef je de deur niet eens meer uit!

Jeanne

Ongelezen bericht door Jeanne »

En nog wat. Je stort op het POSTKANTOOR dus de apparatuur is ook van het POSTKANTOOR en dus niet van de Postbank.

En die vijf euro heeft absoluut niets met de vergoeding voor de apparatuur te maken. Het is een ontmoedigingsbeleid, want het is natuurlijk onzinnig om acceptgiro's contant te willen betalen.

Great Bear

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 29 Nov 2004 15:26 door conitjo59

--------------------------------------------------------------------------------

Waarom is het nodig op per acceptgiro 5 euro aan administratiekosten te moeten betalen. Als je er vier heb ben je 20 euro extra kwijt alleen om de girokaart in een apperaat te duwen. Dat de postbank die apperatuur ook moet aanschaffen begrijp ik. Maar is 5 euro niet een beetje veel. De postbank maak toch al winst genoeg.
De banken willen graag aan je verdienen!
En ja, wat die anderen betreft, ze hebben wel een beetje gelijk, maar goed iedereen kiest zoals hij/zij het beste lijkt.
Onder verkeerd kopje geplaatst las ik ook, nou nee die mening deel ik net niet, het verdiend inderdaad de Lodenleeuw, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen, dat alle banken wel de Lodenleeuw verdienen, want ze laten je allemaal betalen, alleen de Postbank slaat er wel een heel slaatje uit.

Aniek

Ongelezen bericht door Aniek »

Dan betaal ik nog niet via een bank. Ik doe mijn acceptgiro,s in een enveloppe en stuur ze in ons geval naar Arnhem. En die andere schuif ik mooi door die smalle gleuf bij de banken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:cry: het is al lang geen €5,00 meer het is nu €6,00 geworden

Gesloten