Hoe is het mogelijk dat je bij steeds meer winkels 10 euro cent bij moet betalen als je met je pin betaald,zoals bij blokker voor een bedrag van 7 euro 99, wat omgerekend nog altijd meer is dan 17 gulden 50.
Dit terwijl iedereen aangespoord wordt om zoveel mogelijk met de pin te betalen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betalen voor pin transactie
Re: betalen voor pin transactie
Tsja dat is volgens mij het recht van de winkelier. 10 cent is nog weinig, ik heb wel eens 50 cent bij moeten betalen.
En dat terwijl die kosten volgens mij niet terecht zijn, iedereen wordt gestimuleerd om zoveel mogelijk te pinnen, maar je moet er wel voor opdraaien.
En dat terwijl die kosten volgens mij niet terecht zijn, iedereen wordt gestimuleerd om zoveel mogelijk te pinnen, maar je moet er wel voor opdraaien.
Dit is om de kosten van het betalingsverkeer af te wentelen op de klant.
De remedie is eenvoudig: iedereen contant betalen. Dan mag de winkelier renteverlies lijden, wisselgeld in huis halen, en een geldtransport bedrijf inhuren om zijn omzet op te komen halen, totdat de winkelier begrijpt dat de klant hem een dienst bewijst door te pinnen, en niet andersom.
De remedie is eenvoudig: iedereen contant betalen. Dan mag de winkelier renteverlies lijden, wisselgeld in huis halen, en een geldtransport bedrijf inhuren om zijn omzet op te komen halen, totdat de winkelier begrijpt dat de klant hem een dienst bewijst door te pinnen, en niet andersom.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie