LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bewindvoering

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Bewindvoering

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zit sinds eind 1995 onder bewind. Dit zou maar tijdelijk zijn. Helaas zit ik nu nog onder bewind. Daar wil ik onder weg. Ik heb vrienden en kennissen gevraagd, maar volgens hun blijf ik altijd onder bewind. Ook heb ik mijn bewindvoerdster {mijn moeder} gevraagd, maar zij zegt ook dat ik onder bewind moet blijven. Ik had zelfs een advocaat ingeschakeld om daar onder uit te komen, maar ik kreeg een brief terug dat dat niet mogelijk was. Hij had mijn moeder geraadpleegd. Mijn moeder zei tegen de advocaat dat ik er voor altijd onder bewind zou moeten en dus ging de advocaat niet verder. Ik had al gedacht om dan maar naar de rechter te schrijven, maar dat gaat ook niet omdat ik geen adres van een rechter kan vinden. Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

berendjan

Re: Bewindvoering

Ongelezen bericht door berendjan »

Op www.rechtspraak.nl vind je onder het kopje gerechten een link naar alle rechtbanken in Nederland. Aangegeven oop een landkaart. Klik op de plaats die het dichtste bij je woonplaats ligt en dan zie je adres, telefoon en faxnummer van de betreffende rechtbank. Maar ook een rechter aan wie je jouw verzoek om de bewindvoering op te heffen voorlegt zal mensen in jouw omgeving moeten vragen om vast te kunnen stellen of de bewindvoering al dan niet kan worden opgeheven. Succes.

Gesloten