Ik ben woonachtig in een appartementencomplex van 13 verdiepingen.
Er zijn 2 liften, één voor de even en één voor de oneven verdiepingen.
Ik kan me voorstellen dat je als postbezorger niet vrolijk wordt wanneer je hier de post moet rondbrengen, echter wat mij is overkomen slaat alles.
Op 13 nov. j.l. moest ik even naar een winkel en nam de lift naar beneden, vervolgens dien je dan op een knop te drukken om in de centrale hal/ingang te komen.
Daar bevindt zich een wand waar alle deurbellen zijn, die dien je te gebruiken om binnen te komen.
Ik zag op de bovenste rand enkele poststukken staan en vond dit vreemd, natuurlijk even gekeken of er ook iets voor mij bij stond.
Dat was het geval, en het was een rouwkaart !!! juiste adres juiste naam!
Kan dit zo maar???
Iemand enig idee waar ik mijn beklag zou kunnen doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorging poststukken
-
witte angora
Re: Bezorging poststukken
Je zou je beklag bij TNT kunnen doen, neem ik aan. Of het nut heeft is een ander verhaal. De oude postbodes zijn niet meer zo gemotiveerd vanwege wat hun te wachten staat, en velen van de nieuwe lichting postbodes (studenten en andere bijbaanzoekers) zijn nooit gemotiveerd geweest, en zullen het ook niet worden.
[quote="shaibah"]Ik ben woonachtig in een appartementencomplex van 13 verdiepingen.
Ik kan me voorstellen dat je als postbezorger niet vrolijk wordt wanneer je hier de post moet rondbrengen, echter wat mij is overkomen slaat alles.
Op 13 nov. j.l. moest ik even naar een winkel en nam de lift naar beneden, vervolgens dien je dan op een knop te drukken om in de centrale hal/ingang te komen.
Daar bevindt zich een wand waar alle deurbellen zijn, die dien je te gebruiken om binnen te komen.
Ik zag op de bovenste rand enkele poststukken staan en vond dit vreemd, natuurlijk even gekeken of er ook iets voor mij bij stond.
Kan dit zo maar???
Iemand enig idee waar ik mijn beklag zou kunnen doen?[/quote]
Dus jij verwacht dat die postbode alle deuren afloopt om de post
er in te doen..Dus met zijn tassie 13 verdiepingen af te werken.
Beklag moet je bij de huisbaas doen zodat hij brievenbussen in de
centrale hal zet.
Kan dit zo maar???
Iemand enig idee waar ik mijn beklag zou kunnen doen?[/quote]
Dus jij verwacht dat die postbode alle deuren afloopt om de post
er in te doen..Dus met zijn tassie 13 verdiepingen af te werken.
Beklag moet je bij de huisbaas doen zodat hij brievenbussen in de
centrale hal zet.
-
Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij moet natuurlijk wel eerst binnenkomen om de post rond te kunnen brengen.shaibah schreef: Daar bevindt zich een wand waar alle deurbellen zijn, die dien je te gebruiken om binnen te komen.
Overigens : gebeurt dit altijd of is het een incident