Op zich niets mis mee, in het begin werkte het prima.
We hadden geen cent schuld bij aanvang, en wilden dat ook zeker zo houden.We hadden en hebben het niet ruim, maar het is te doen.
Totdat ik er bij toeval achter kwam dat we een BKR melding hebben, ik zou online iets bestellen voor onze zoon en dat werd geweigerd
.
Wakker geworden ben ik verder gaan spitten, en ik kan u mededelen dat we een huurschuld hebben van 4!!! maanden en een schuld bij de ziektekostenverzekeraar van 3 maanden
Op mijn vraag aan de beheerder waarom dit was kreeg ik geen antwoord, ja dat het mijn schuld was.
Toen ik hem zei dat er dan een overstand zou moeten zijn vanwege de lasten die niet zijn betaald kreeg ik het antwoord dat er geen geld is en al zeker geen overstand
Nu is deze meid dus op het oorlogspad gegaan want ik laat het er zeker niet bij zitten
maar ondertussen zitten we dus mooi met een BKR notering waar we geen schuld aan hebben en iedereen weet dat als je die aan je kleed hebt hangen dat je er ook niet meer vanaf komt
Lang leve de "goed georganiseerde"bewindvoering in NL en zn slappe wetgeving.
i k vindt dat bewindvoerders hoofdelijk aansprakelijk zouden moeten kunnen worden gesteld.
Ik ben echt geen heilig boontje maar vindt dit dus echt onrecht!