hoi,
heeft er iemand negatieve ervaringen met bodster.nl?
heb vorige week daar zogezegd een sony xperia Z gewonnen, maar heb op heden niets ontvangen
heb 4 mails gestuurd en vandaag bericht gekregen dat ik hem niet gewonnen heb,
had een mail gekregen met een aanbod om punten te kopen en als ik niets won kreeg ik mijn geld terug betaald. in de mail van vandaag staat dat de biedpunten terug op mijn account gezet zijn maar als je verder zoekt is het een website die vanuit Bulgarije figureerd en dat met computerbiedingen werkt dus dat je geen enkele winkans heb.
dat klopt ook wel er is nooit iemand die 2 keer op een product bied en als jij stopt met bieden heeft de volgende zogezegd altijd gewonnen.
dit is in principe onmogelijk, dit ruikt heel erg naar fraude.
wat kan hier aan gedaan worden?
kan je zoiemand aanpakken of kunnen ze gewoon hun gang blijven gaan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bodster.nl of.be
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: bodster.nl of.be
Het enige wat je aan/tegen dergelijke sites kan doen is NOOIT meedoen.
Ondertussen mag als algemeen bekend worden aangenomen dat de meeste van dit soort veilingsites een soort van gokken is, veel geld kost - en alleen de eigenaar word er rijk van.
Deelnemers alleen maar armer
Ondertussen mag als algemeen bekend worden aangenomen dat de meeste van dit soort veilingsites een soort van gokken is, veel geld kost - en alleen de eigenaar word er rijk van.
Deelnemers alleen maar armer
Re: bodster.nl of.be
Ik ken de site niet, maar zoals hierboven gezegd; echt oppassen met dit soort sites! Heb je de voorwaarden goed doorgelezen?