geachte lezers:
m,n dochter van 16 jaar heeft een lingerie (tanga) pakketje ontvangen,
zij heeft dit per omgaande weer terug gestuurd.
heb ik niet besteld zegt zij.
jullie raden het al ,incasso intrum justitia met een rekening van 80 euro.
nu lees ik hier dat ik dit niet moet betalen en gewoon moet dood zwijgen .
klopt dit
aub enig advies van een die er ervaring mee hebt.
thanks
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] body by patricia.
-
Maarschalk
Re: body by patricia.
Absoluut niet doodzwijgen.
Stuur IJ een brief waarin u de vordering betwist en bewijs van de vordering wil zien. Meld hun ook dat u tot die tijd niet to betaling overgaat. En vermeld dat uw dochter pas 16 is.
Zwijg nooit zomaar een vordering dood. Ondanks alle fouten die IJ maakt en hun onkunde doen zij gewoon hun werk. En willen zij ook de zaak goed afhandelen.
Stuur IJ een brief waarin u de vordering betwist en bewijs van de vordering wil zien. Meld hun ook dat u tot die tijd niet to betaling overgaat. En vermeld dat uw dochter pas 16 is.
Zwijg nooit zomaar een vordering dood. Ondanks alle fouten die IJ maakt en hun onkunde doen zij gewoon hun werk. En willen zij ook de zaak goed afhandelen.
-
Captain Pervert
Is dat wel zo? Zei ze dat niet omdat ze uw verontwaardigde blik zag bij het zien van haar doorkijk-BH's?heb ik niet besteld zegt zij.
-
Toolboy
Heb ik ook al eens aan de orde gehad en ij verteld dat m`n kid minderjarig was en dat zij (als het zo was) niet eens de bestelling mochten aannemen.
Vaak gaat het fout met kids op site`s die adverteren met gratis,
maar ondertussen
Vaak gaat het fout met kids op site`s die adverteren met gratis,
maar ondertussen