| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bonprix, geen geld terug
Bonprix, geen geld terug
Ik heb ruim een half jaar geleden een winterjas besteld bij bonprix maar ik kreeg een mail dat hij niet geleverd kon worden. Omdat ik echt hard een jas nodig had heb ik er maar 1 in het centrum gekocht. Toen ik zat te wachten op mijn geld kreeg ik weer een mail van bonprix over die jas, dat hij ineens wel weer geleverd kon worden... Dus ik annuleerde de bestelling maar, bonprix ging daarna heel erg vervelend doen maar "beloofden" om het geld terug te storten. Nou het is nu maart en ik heb geen jas (van hun dan) EN geen geld. Ik heb dagenlang zitten bellen met hun maar ze weigeren om mijn geld terug te storten en ik begrijp niet waarom!? Ik heb geen product van hun gekregen dus ik wil mijn geld terug!
Re: Bonprix, geen geld terug
Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt vandaag. Ik heb in februari een bestelling gedaan bij bonprix. Ik heb betaald met creditcard. Ik heb een groot deel van de kleding teruggestuurd. Ik moet bijna 100 euro terug krijgen. Ik heb het nog steeds niet. Ik heb twee weken geleden gebeld en toen vertelde de mevrouw dat het toch echt snel zou komen. Vandaag belde ik weer omdat ik mijn geld nog steeds niet had en toen vertelde de telefoniste dat de betaling naar mij gepland stond op 2 april. Ik werd natuurlijk boos en vroeg waarom dit allemaal zo lang moest duren. Toen legde de telfoniste uit dat het beleid is van bonprix dat er in de 21 dagen na de bestelling niet wordt terugbetaald omdat klanten vaak een nieuwe bestelling doen en dan kunnen ze het bedrag verrekenen. Ik vind dit al te zot voor woorden maar erger is nog dat ik inderdaad al vrij snel een nieuwe bestelling heb gedaan en daar nog over gebeld heb om te vragen over het bedrag verrekend kon worden en toen was het antwoord dat dat niet kon.
Ik ben erg boos geworden aan de telefoon en toen ineens kon de telefoniste de betaling wel verzetten naar morgen. Ik ben erg benieuwd, eerst zien en dan geloven.Ik bestel in ieder geval nooit weer bij Bonprix.
Ik ben erg boos geworden aan de telefoon en toen ineens kon de telefoniste de betaling wel verzetten naar morgen. Ik ben erg benieuwd, eerst zien en dan geloven.Ik bestel in ieder geval nooit weer bij Bonprix.