LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Booger promotions

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bodejosm43

Booger promotions

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Omdat ik geen idee heb wat dit is, en onder welke categorie ik dit bericht daarom kan plaatsen, breng ik het onder bij het subforum ''Diversen''.

Te mooi om waar te zijn, blijkt in de praktijk vaak te kloppen.

Ik kreeg de volgende folder in mijn brievenbus:

Werken bij het leukste en best betaalde bedrijf in .....?

Vlotte jongens en meiden gezocht voor de leukste baan in promotiewerk.

Verdien €10 per uur ongeacht je leeftijd!!

Of kom vast bij ons werken en verdien € 1700,- per maand. Dus geen uitzendbaantje of afhankelijk zijn van je prestaties.

Bij ons gewoon een goed vast basisloon!!!!
Direct een contract!!!

Interesse???

Sms je naam naar XX-XXXXXXXX of bel XXX-XXXXXXX of mail ......

Functie eisen:

Vlotte babbel
Leeftijd vanaf 17 jaar
Representatief
Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Dit was de tekst. Verder geen info.

Het gekke is, dat ze goede beheersing van de Nederlandse taal vragen, maar in de eerste regel al behoorlijk de mist in gaan.

Ze hebben het over ''best betaalde bedrijf''. Ik denk dat ze willen zeggen: ''best betalend'' bedrijf. Maar dat is toch echt iets anders.

Herkent iemand bovenstaande tekst? Ik heb bewust, volgens de gedragsregels van de redactie van dit forum, persoonlijke gegevens weggehaald. Daarnaast wil ik ook geen reclame maken hiervoor. Op de een of andere manier komt me dit zeer dubieus voor.

Ad Verkaad

Re: Booger promotions

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Misschien klopt het ook wel dat ze het best betaalde bedrijf zijn; dan kan je als promotiemedewerker wellicht naar je centen fluiten :wink:

bodejosm43

Re: Booger promotions

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ja, zo kun je het ook bekijken.

Ik heb het nummer wel kunnen traceren, en ik krijg alleen maar een vage tekst, en je wordt er niets wijzer van.

Als het lijkt alsof ehet geen zuivere koffie is, dan mag je ervan uitgaan dat het inderdaad zo is.

Booger Promotions, doet dat dus bij iemand een belletje rinkelen? Als het zo goed was als ze in die flyere zeggen dat ze zijn, zou het toch minimaal een aantal ''matches'' op google moeten opleveren?

Of ben ik nou gek?

Gesloten