LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brabossen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
amsouverijn

brabossen

Ongelezen bericht door amsouverijn »

Vorige week stond er een schrijven in de telegraaf,en niet alleen de telegraaf, over het te realiseren van brasbossen in de buut bij Arnhem, en dat voor de allochtonen, maar,,,,, wij mogen met gods gratie in de toekomst daar ook gebruik van gaan maken.Ik stel voor, als het zover is, dat wij als Nederlander daar ook gebruik van mogen maken, alle verzorgingshuizen in de buurt van Arnhem hun patienten een dag daar naar toe brengen, en laat die dan eens lekker brassen van al dat lekkers wat voor de allochtonen is bedoeld, en nu hebben ze toch een kans, om te zeggen, zo... die bramen waren heerlijk, en dan die lygys, zo vers heb ik ze nog nooit gegeten, wat , ik heb ze nog nooit te te eten gekregen in ons tehuis.Nou en een vers aardbeidje gaat er altijd wel in, de begelijdster kan spuitslagroom meenemen, en dan hebben de mensen uit het verzorgingshuis ook nog een verse aardbeijen incluisief slagroom. Wat een onzin allemaal, een brasbos
aanleggen voor allochtonen, de mensen die dit aangedragen hebben moeten eerst maar eens naar onze eigen inwoners van Nederland kijken , die in een verzorgingshuis, bejaarde huis zitten. Dat was de generatie die Nederland weer heeft opgebouwd, en nu door velen vergeten worden, omdat ze toch maar oud zijn.Maar vergeet niet die mensen die dit aangedragen hebben worden ook eens oud.En ik hoop dat die nog slechter behandeld worden doordat er dan helemaal geen geld over is voor brasbossen etc.

!!!!

Re: brabossen

Ongelezen bericht door !!!! »

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!!!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

amsouverijn je leeft in de verleden tijd,welterusten ZZZzzzz

amsouverijn

Ongelezen bericht door amsouverijn »

de twee reacties die ik kreeg, zijn waarschijnlijk van mensen die nog heeeeeel jong zijn, en niet denken over hoe de toekomst er voor hen er later uitziet.OOOeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Nee hoor, ben niet heel jong.
Kan alleen niet tegen het eeuwige gezeik op allochtonen.....
Jij verhaalt je op de mensen die dit land weer hebben opgebouwd.....
Door allochtonen naar nederland te halen ja, omdat ze zelf te beroerd waren om de vieze klusjes op te knappen.
Daar waren ze te goed voor, dat kon een buitenlander mooi doen.
Goeie mensen hè, die ons land weer hebben opgebouwd?
Ik word echt kotsmisselijk van het gezeik van sommige mensen.....
En ja, amsouverijn, daar ben jij er eentje van.

hast

Ongelezen bericht door hast »

Een bos aanplanten met wietplanten !!!! Idiaal voor de mensen die hiervan houden, denk ik zo.

Gesloten