Krijgen we straks weer de tijd terug dat we moeten gaan hout sprokkelen,net zoals vroeger in onze grootouders tijd.Is hier gezamelijk niets aan te doen? Volgens mij wordt er met ons gesolt tot en met.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brandstofprijs
-
Toyota Corolla
Brandstofprijs
Lieve medeburgers,stijgende brandstofprijzen,waar moet dat heen?
Krijgen we straks weer de tijd terug dat we moeten gaan hout sprokkelen,net zoals vroeger in onze grootouders tijd.Is hier gezamelijk niets aan te doen? Volgens mij wordt er met ons gesolt tot en met.
en lopen sommige van ons met een steeds dikkere beurs rond.Ik hoop niet dat we terug gaan naar die tijden van kolen halen,gordijnen wassen en verstopte luchtwegen.overigens zijn die nu al het goedkoopste.Momenteel ben ik werkloos en woon in het zuiden des lands,waar we vroeger de Staatsmijnen hadden.Als we die openen dan krijg ik wel weer misschien werk met zoveel anderen.Kunnen die REGERINGSLEIDERS
Re: Brandstofprijs
Bestaan hier niet al 10 onderwerpen over of zo?
Re: Brandstofprijs
ja maar deze is maar half af. Ben toch wel benieuwd na het verhaal na de regeringsleiders.