LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bruidspaleis Den Haag
Bruidspaleis Den Haag
wie heeft er ook een negatieve ervaring met deze winkel? deze winkel vindt haar eigen wensen belangrijker dan die van haar klanten. Mijn advies is om daar niet te kopen.
Re: Bruidspaleis Den Haag
Gast, Dat moet je niet pikken. Jij gaat trouwen en niet zij.
En inderdaad als het je niet aanstaat gewoon naar een andere zaak gaan.
Je geld kan je overal kwijt.
En inderdaad als het je niet aanstaat gewoon naar een andere zaak gaan.
Je geld kan je overal kwijt.
" Steelken" heb ik niet getypt pikken heb ik getypt.
Hoe kan dat nou.
Nou het moet dus pikken zijn.
Hoe kan dat nou.
Nou het moet dus pikken zijn.
Het wordt automatisch veranderd in steelken.
Ik bedoel dus je moet het niet nemen.
Wat een gedoe.
Het probleem is dat deze winkel een aanbetaling vraagt, wat ik overigens terecht vind, maar dat vanaf dat moment ze geen service meer geven. Ik wil graag weten of andere mensen soortgelijke ervaringen hebben met deze winkel.
Hier uit Leiden ook een zeer negatieve ervaring met deze oplichtersbende. Het paleis laat je betalen voor wijzigingen aan de jurk die niet niet nodig zijn. Een foutje is menselijk maar dit geven ze niet toe en als klant krijg je de rekening gepresenteerd. Gelukkig trouw je maar 1 keer. Maar mocht er een tweede dag voor mij zijn dan ga ik in iedergeval niet naar het bruidspaleis in Den Haag.
Heb ook negatieve ervaringen gehad met diverse bruidswinkels in Rotterdam, o.a. Avenue Bruidsmode en de Honeymoon Shop.
Waar ze je echt heel erg onbeschoft behandelen is Sonja Bruidsboetiek op de Mauritsweg in Rotterdam.
Ik had mijn trouwjurk al besteld (ergens anders trouwens), maar ik moest nog op zoek gaan naar bepaalde bijbehorende accessoires, zoals: lange schoenen en een tiarra met 'diamantjes' (die hadden ze namelijk niet in de winkel, waar ik mijn trouwjurk had besteld). Dus liep ik bij Sonja Bruidsboetiek naar binnen. Allereerst werd er niet opengedaan (ik was die dag alleen). Uiteindelijk deden ze de deur voor me open na een kwartiertje op de ruit te hebben getikt. Toen ik aan de verkoopster vertelde dat ik op zoek was naar trouwaccessoires, keek ze me aan, zo van: kom maar terug, als je genoeg geld hebt, want voor 1 accessoire helpen wij jou NIET!. Dat is toch te gek voor woorden! Da's is toch hartstikke onbeschoft!!! Wat vinden jullie ervan?
Heb uiteindelijk maar ergens anders mijn trouwspullen gekocht. Die trouwwinkels in Rotterdam... daar kom ik nooit meer!!!
Waar ze je echt heel erg onbeschoft behandelen is Sonja Bruidsboetiek op de Mauritsweg in Rotterdam.
Ik had mijn trouwjurk al besteld (ergens anders trouwens), maar ik moest nog op zoek gaan naar bepaalde bijbehorende accessoires, zoals: lange schoenen en een tiarra met 'diamantjes' (die hadden ze namelijk niet in de winkel, waar ik mijn trouwjurk had besteld). Dus liep ik bij Sonja Bruidsboetiek naar binnen. Allereerst werd er niet opengedaan (ik was die dag alleen). Uiteindelijk deden ze de deur voor me open na een kwartiertje op de ruit te hebben getikt. Toen ik aan de verkoopster vertelde dat ik op zoek was naar trouwaccessoires, keek ze me aan, zo van: kom maar terug, als je genoeg geld hebt, want voor 1 accessoire helpen wij jou NIET!. Dat is toch te gek voor woorden! Da's is toch hartstikke onbeschoft!!! Wat vinden jullie ervan?
Heb uiteindelijk maar ergens anders mijn trouwspullen gekocht. Die trouwwinkels in Rotterdam... daar kom ik nooit meer!!!
Als je gaat trouwen verhogen de bedrijven meteen hun prijzen. En als je dan voor iets kleins aanklopt is dat niet interessant. Ik weet nu in iedergeval welke bruidszaken ik niet zal bezoeken.