LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cadans, radar help de zieken en reageer aub!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
vincent

cadans, radar help de zieken en reageer aub!

Ongelezen bericht door vincent »

Ik heb veel lichamelijke klachten en cadans verwacht van mij dat ik gewoon 8 uur ga werken alsof er niks aan de hand is.
Ga verplicht solliciteren voor 8 uur maar kan max. 4 uur aan.
Waarom begrijpen ze daar dan niet dat je beter 4 uur kan gaan werken en dan 4 uur zw uitkering krijgen beter is???????????

Laat ze ook wat doen aan bedrijven zoals Philips waar weer een paar 1000 man op straat worden gezet, geef hun extra geld om die mensen aan het werk te houden ipv uitkering te geven.
Die mensen kunnen en willen werken.

Radar, mag ik hier een reactie op krijgen??????
:?:
Vincent[/b]

Klootjesvolk

Re: cadans, radar help de zieken en reageer aub!

Ongelezen bericht door Klootjesvolk »

Je maakt nu mee hoe Nederland is.
Er zitten 50-64 jarigen in de WAO die niets mankeren omdat het toen zielig was om ze in de WW te gooien,en wij lijden eronder.
Ik mankeer niets gelukkig, maar mocht ik ooit wat krijgen zit ik in het zelfde schuitje,je zal maar echt ziek zijn.
Natuurlijk wil je hulp maar echt geloof me het zal iedereen die gezond is worst zijn(Ik persoonlijk vind dit schandalig)
Ik wens je sterkte en geluk.

John

cajofa

Ongelezen bericht door cajofa »

ook ik heb dat probleem eerst voor 100% afgekeurd nu voor 25% terwijl ik niet eens mijn huishouden rond krijg (hulp krijg ik ook al niet meer).
en dan solliciteren,die zitten echt niet op iemand te wachten die niet weet hoe ze s`ochtends haar bed uit kan komen.
volgende week dient mijn hoorzitting en dan kan het op z`n laatst 5 maanden duren voor dat er uitspraak is WAAROM ZO LANG!!!!!!!!!

Carla :cry:

joop van der hoek

Ongelezen bericht door joop van der hoek »

geachte cajofa

5 maanden op een hoorzitting lang:

Nu begint het pas ,neem van mij aan zonder advocaat wordt het minstens 5 jaar.

Rekken rekken tot je doodvalt is het streven bij cadans.
Bek houden als je het niet met ons een bent stap maar naar de rechter.

Globaal tijdsbestek:
rechtzaak 1e termijn ongeveer 1 jaar
centrale raad nu 2 jaar.

sterkte

mede slachtoffer van die asociaaltjes

joop van de hoek

Egeltje

Ongelezen bericht door Egeltje »

Beste vincent en andere mensen.

Tja vincent met precies dat zelfde probleem zit ik ook.
Ik heb me zelfs 2 keer laten keuren omdat ik de eerste keuring al niet goed vond. :cry:
De 2e keuring kwam helaas niets anders uit. :cry:
Ik moet nu net als jou op een 38 a 40 urige baan solliciteren terwijl ik zelf al weet dat ik dat niet kan volhouden.
Ben ik nu gek of denken die mensen alleen maar aan geld in hun zak houden. :?
Voor mij zit er dus niets anders op dan als er zich met deze arbeidskrampte toch een baan voor mij vrijkomt dit zo lang mogenlijk vol te houden en me daarna maar weer ziek te gaan melden omdat ik die uren niet aan kan. :cry:
Waar zijn we toch mee bezig denk ik wel eens. :shock:
Gelukkig ben ik niet de enigste die dit denkt. :)
dank je vincent nu weet ik dat ik niet gek van cadans wordt maar dat dit een normale gang van zaken is bij cadans .:D
veel succes mensen.

Gesloten