| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cadeau abonnement Quest Betapress
Cadeau abonnement Quest Betapress
Ik heb vorig jaar juni een cadeau abonnement genomen op de Quest. Dit waren toen 6 nummers voor 17 euro. Ik heb toen meteen betaald, maar tot mijn grote verbazing bleef ik brieven ontvangen dat ik nog niet betaald zou hebben. Dus ik mails sturen met betalingsbewijs en ook steeds bellen. Opeens kreeg ik ook bericht van een incassobureau dat zij waren ingeschakeld. Dus ik hun mails sturen met het bewijs van betaling en zij gaven mij gelijk dat het een fout van Betapress (Quest) was. Nou alles was over. Tot ik begin januari weer brieven kreeg met het bericht dat ik moet betalen voor verlening. Terwijl het abonnement automatisch eindigde. Dit stond eronder en daar ben ik zeker van, want anders had ik het nooit aangegaan. Dus weer bellen en bellen en mails sturen. Ze zouden mij uit het bestand halen, werd mij iedere keer verteld. Maar de maand erna kreeg ik weer een brief en weer een brief. Dus ik weer bellen en bellen. En al die dingen die mij iedere keer toegezegd waren, waren niet uitgevoerd... Ik sta gewoon nog in hun systeem en ik kom er maar niet uit. Terwijl ik toch erg duidelijk ben geweest over het feit dat ik geen verlenging wil en daar ook niet mee akkoord ga. Dan zou je wel denken dat ze dan stoppen, maar nee ze gaan gewoon door met rekeningen sturen. Ik zit er nu aan te denken om een klacht in te dienen bij de consumentenbond en overweeg zelfs aangifte te doen tegen Quest/ Betapress. Zij hebben mij immers bij een incassobureau aangemeld als wanbetaler terwijl ik allang al had betaald. Ik sta nu dus als wanbetaler genoteerd, terwijl ik dit niet ben en ik weet ook niet wat de latere consequenties hiervan kunnen zijn. Dit moet stoppen. Hebben jullie tips hoe ik hier na een jaar een eind aan kan maken????
Re: Cadeau abonnement Quest Betapress
Zelf naar de kantonrechter gaan.
-
VioletPrue
Re: Cadeau abonnement Quest Betapress
Ingee... schreef:Ik heb vorig jaar juni een cadeau abonnement genomen op de Quest. Dit waren toen 6 nummers voor 17 euro. Ik heb toen meteen betaald, maar tot mijn grote verbazing bleef ik brieven ontvangen dat ik nog niet betaald zou hebben. Dus ik mails sturen met betalingsbewijs en ook steeds bellen. Opeens kreeg ik ook bericht van een incassobureau dat zij waren ingeschakeld. Dus ik hun mails sturen met het bewijs van betaling en zij gaven mij gelijk dat het een fout van Betapress (Quest) was. Nou alles was over. Tot ik begin januari weer brieven kreeg met het bericht dat ik moet betalen voor verlening. Terwijl het abonnement automatisch eindigde. Dit stond eronder en daar ben ik zeker van, want anders had ik het nooit aangegaan.
Kunt u dit nog bewijzen?
Nog eenmaal schriftelijk opzeggen.Ingee... schreef:Dus weer bellen en bellen en mails sturen. Ze zouden mij uit het bestand halen, werd mij iedere keer verteld. Maar de maand erna kreeg ik weer een brief en weer een brief. Dus ik weer bellen en bellen. En al die dingen die mij iedere keer toegezegd waren, waren niet uitgevoerd... Ik sta gewoon nog in hun systeem en ik kom er maar niet uit. Terwijl ik toch erg duidelijk ben geweest over het feit dat ik geen verlenging wil en daar ook niet mee akkoord ga. Dan zou je wel denken dat ze dan stoppen, maar nee ze gaan gewoon door met rekeningen sturen.
Bellen is niet te bewijzen.
Aangifte doen heeft geen zin, hier doet de politie echt niets aan.Ingee... schreef:Ik zit er nu aan te denken om een klacht in te dienen bij de consumentenbond en overweeg zelfs aangifte te doen tegen Quest/ Betapress.
Er zijn geen consequenties, want het incassobureau heeft u gelijk gegeven en dus staat u enkel bij Quest als 'wanbetaler' genoteerd.Ingee... schreef:Zij hebben mij immers bij een incassobureau aangemeld als wanbetaler terwijl ik allang al had betaald. Ik sta nu dus als wanbetaler genoteerd, terwijl ik dit niet ben en ik weet ook niet wat de latere consequenties hiervan kunnen zijn. Dit moet stoppen. Hebben jullie tips hoe ik hier na een jaar een eind aan kan maken????