LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cadeaubon V&D

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Anouck

cadeaubon V&D

Ongelezen bericht door Anouck »

Ik ben met opruimen nog een cadeaubon van de V&D tegengekomen. Op de bon staat
dat deze maar een jaar geldig is en nu was het dus zo dat deze bon een paar
weken verlopen is. Bij de V&D kon ik dus niet meer betalen met de bon. Ze wilden hem niet aannemen. Kan dat zomaar? Er is toch betaald voor die bon, dan moeten ze hem toch evengoed aannemen?

Ana

Re: cadeaubon V&D

Ongelezen bericht door Ana »

Lijkt me dat die verloopdatum wel mag. Hetzelfde gebeurt toch ook met beltegoeden? Die zijn ook maar een paar maanden geldig, terwijl dit natuurlijk klinklare nonsens is. Maar het is wel slecht van de V&D...

Blijkbaar kan het...

Ana

Jansen

Ongelezen bericht door Jansen »

Ja, volgens mij kan dit gewoon. Op elke waardebon/cadeaubon staat een geldigheidstermijn.

Tim

Ongelezen bericht door Tim »

Is er niet recentelijk nieuwe wetgeving gekomen omtrent de geldigheidsduur van cadeaubonnen?

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Ja dat is zo maar die geldt alleen vanaf de datum dat die wetgeving is ingegaan. Het dunkt me dat die bon van voor die datum is.

smullywood

Ongelezen bericht door smullywood »

Heb dus ook nog zo'n verlopen cadeaubon van de V&D gevonden na mn verhuizing. Ben erg benieuwd wanneer die nieuwe wetgeving is ingegaan en waar ik die dus kan vinden, want ik heb eens vernomen dat die dus echt zijn geldigheid niet verliest maar wel moet worden omgeruild voor een nieuwe geldigheidsdatum. Tips zijn dus welkom! :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

V&D accepteert de cadeaubonnen, ook al zijn ze verlopen. Ze doen dit nog niet erg lang.

Verkoper

Ongelezen bericht door Verkoper »

Reactie van Verkoper V&D
Cadeaubonnen van 10 Euro als cadeau bij het openen van een spaarrekening vorig jaar bij de postspaarbank zijn na verloopdatum niet meer te innen door V&D, dit omdat er geen verrekening meer plaats kan vinden met de postspaarbank.
Andere bonnen daar wordt niet zo moeilijk over gedaan, dit zijn de bonnen verkocht via het eigen bedrijf

ex-klant

Ongelezen bericht door ex-klant »

Toevallig hadden wij ook een bon liggen van V&D: 10 euro en slechts twee (!!!!) dagen "over tijd". Geen probleem dachten we, die winkel is groot geworden vanwege coulance. NIET DUS... de bon werd geweigerd!
Vervolgens het klanten-informatienummer gebeld, en eveneens geen resultaat. De dame in kwestei vergeleek de bon met een produkt met beperkte houdbaarheid, maar da's kolder. Als het een pak melk is dan ben ik na de datum eigenaar van een pak blubber, maar in dit geval meent een concern geen tegenprewstatie meer te hoeven verrichten voor een betaald bedrag. Uiteindelijk kreeg ik een antwoordnummer waarbij ik e.e.a. schriftelijk kon aanvragen en danm kwam "alles" wel goed. Niets is echter minder waar: de bon werd alsnog "ongeldig" verklaard en als tegemoetkoming kreeg ik twee tegoedbonnetjes voor een kop koffie. Uit principe heb ik deze weggegooid, ik wil namelijk geen voet meer in V&D zetten.
Met vriendelijke groet,
[email protected]

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

Bijzonder spijtig om te horen dat de desbetreffende medewerkers niet op de hoogte waren. V&D accepteert alle cadeaubonnen, alleen bonnen in guldens liggen wat moelijker. Worden wel geaccepteerd, maar moeten eerst euro-proof worden gemaakt.

Ik adviseer u een brief te schrijven aan de bedrijfsleider van het desbetreffende filiaal.

reachtie van oud V&D mede

Ongelezen bericht door reachtie van oud V&D mede »

reachtie van oud V&D medewerker:

Als de bon een paar maanden over de "houdbaarheid" heen is, en je het netjes vraagt bij een servicekassa dan willen ze hem nog wel eens omwisselen hoor! maar dan moet je hem wel binnen een bepaalde tijd gebruiken en niet weer een jaar wachten....

Fumiyo

Ongelezen bericht door Fumiyo »

geld is geld, dus moet V&D dit wel aanvaarden

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 17 Jan 2007 14:04 door Fumiyo

geld is geld, dus moet V&D dit wel aanvaarden
Je bent ruim drie jaar te laat met je reactie. :wink:

Gesloten