Canal heeft de software aangepast waardoordoor ontvangers die zij niet ondersteunen een aantal zenders niet meer kunnen ontvangen. Canal verwijst naar leverancier, die zegt er niets aan te kunnen doen omdat ze nog geen software hebben om te uploaden vice verca,
Volgens de leverancier zouden al honderden mensen bij hen geklaagd hebben, ben benieuw of ik hier reacties op krijg. En of er al mensen zijn met suggesties,
Rob Vierboom
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] canal digitaal
Re: canal digitaal
Volgens Canal gaat het hier om zenders die niet
door hun ondersteunt wordt.Laat ik het afkloppen
maar tot nog toe heb ik nog steeds prima beeld.
door hun ondersteunt wordt.Laat ik het afkloppen
maar tot nog toe heb ik nog steeds prima beeld.
SBS 6 is per 5 of 6 november bij niet goedgekeurde ontvangers verdwenen!
De rest per 21 november maar onder TV en Canal Digitaal heb ik de oplossing geplaatst!
Een kaartlezer monteren die goedgekeurd is ( € 59,-) of een Philips 2212 voor €159,- kopen, maar er zijn enkele goedkopere adressen met een beetje zoeken.
Ik ga hier geen reclame maken!
Alleen niet goedgekeurde ontvangers hebben dit probleem dus helaas,
ze gaan van Irdeto en Seca 2 naar Seca 3.
Dus nu snel naar de Rubriek Televisie / canaldiigitaal....
De rest per 21 november maar onder TV en Canal Digitaal heb ik de oplossing geplaatst!
Een kaartlezer monteren die goedgekeurd is ( € 59,-) of een Philips 2212 voor €159,- kopen, maar er zijn enkele goedkopere adressen met een beetje zoeken.
Ik ga hier geen reclame maken!
Alleen niet goedgekeurde ontvangers hebben dit probleem dus helaas,
ze gaan van Irdeto en Seca 2 naar Seca 3.
Dus nu snel naar de Rubriek Televisie / canaldiigitaal....
Ik heb sinds kort totaal geen zender ontvangst meer van Canal Digitaal. Ik heb een extreme hornet en geen gecertificeerde ontvanger.
Heb contact gehad met Canal Digitaal en wordt gewoon gezegd ik moet maar contact opnemen met de dealer en software aanvragen. Is niet hun probleem. Maar het probleem is extreme is al 2 jaar failliet dus er is helemaal geen dealer en Canal Digitaal blijft erbij dat er wel software is ondanks failliete fabrikant. Heb al contact gehad met verschillende winkels die satellietontvangers verkopen en ze zeggen allemaal dat er geen software voor is.
Nu moet ik dus een module aanschaffen, kosten 80 euro om weer beeld te krijgen. En heb Canal Digitaal voor een heel jaar betaald en willen zelfs tijdens geen ontvangst geen geld teruggeven. Gewoon belachelijk dus als ik mijn receiver niet klaar laat maken betaal ik voor de maand december zonder beeld.
CANAL DIGITAAL wil gewoon niet in de kosten delen en totaal niets doen. Ja een Philips receiver het liefst bij hun kopen met weinig opties. Daar zit ik dus niet op te wachten.
Ik vind die ronduit een hele slecht zaak van Canal Digitaal en ik ben niet de enige die dit probleem heeft.
Met vriendelijke groet
Heb contact gehad met Canal Digitaal en wordt gewoon gezegd ik moet maar contact opnemen met de dealer en software aanvragen. Is niet hun probleem. Maar het probleem is extreme is al 2 jaar failliet dus er is helemaal geen dealer en Canal Digitaal blijft erbij dat er wel software is ondanks failliete fabrikant. Heb al contact gehad met verschillende winkels die satellietontvangers verkopen en ze zeggen allemaal dat er geen software voor is.
Nu moet ik dus een module aanschaffen, kosten 80 euro om weer beeld te krijgen. En heb Canal Digitaal voor een heel jaar betaald en willen zelfs tijdens geen ontvangst geen geld teruggeven. Gewoon belachelijk dus als ik mijn receiver niet klaar laat maken betaal ik voor de maand december zonder beeld.
CANAL DIGITAAL wil gewoon niet in de kosten delen en totaal niets doen. Ja een Philips receiver het liefst bij hun kopen met weinig opties. Daar zit ik dus niet op te wachten.
Ik vind die ronduit een hele slecht zaak van Canal Digitaal en ik ben niet de enige die dit probleem heeft.
Met vriendelijke groet
Door een niet door CD goedgekeurde ontvanger liep je dit probleem.
Wel kunt U als de winkel niet bestaat een andere zoeken,
€80 is duur voor een kaartlezer, Purmerend zit iemand die hetzelfde voor €50,- leverde,
maar of Uw ontvanger hier geschikt voor is weet i k niet.
Apparaat mee nemen en U hoorde of een CanalDigitaal kaartlezer voor CI slot mogelijk is!
Verder kunt U op Televisie meer vinden over dit onderwerp.
Wel kunt U als de winkel niet bestaat een andere zoeken,
€80 is duur voor een kaartlezer, Purmerend zit iemand die hetzelfde voor €50,- leverde,
maar of Uw ontvanger hier geschikt voor is weet i k niet.
Apparaat mee nemen en U hoorde of een CanalDigitaal kaartlezer voor CI slot mogelijk is!
Verder kunt U op Televisie meer vinden over dit onderwerp.