LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal digital

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Monica

Canal digital

Ongelezen bericht door Monica »

Goeden avond,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,Ben al vanaf vorig jaar jullie aan het ouwehoeren mat canal digital.
In december 2002 ben ik verhuist naar enschede en heb ik mijn decoder en mijn abbonement overgedaan aan een kameraad van mij,ik ben toen in het begin mijn abbonement blijven betalen,Toen ik deze wou stop zetten kon ik dat met bijna geen mogelijk heid ,niet via mail ,toen telefonisch geprobeerd,kon alleen het service nr bellen van hun (70 ct pm)omdat ik dus geen nr van mijn smartcard meer had,deze vertelde mij dat ik een gewone brief moest schrijven om mijn abbonement te beeindigen en v 1 jullie.
Wat ik dan ook gedaan heb ,paar maanden later krijg ik een brief dat hij ontvangen is en afgesloten ,maar ze bleven met de automatische incasso geld aftrekken.Ondertussen deed de smartcard niet meer en is mijn kameraad er mee naar een winkel in enschede geweest om een nieuw abbonement te nemen ,daar zeiden ze(ook van canal diggital )dat het abbonnement beeindigd wa en ze een nieuwe konden nemen.
Vanaf dat moment heb ik de incasso ook stop gezet ,krijg ik een mnd later een brief dat ik geld zou terug krijgen (ik dacht yes ze hebben het door) maar te vroeg gejuicht want een week later krijg ik dus een brief dat deze niet goed was en ik moest betalen ,omdat ik dit weigerde gingen ze mij afsluiten (jaja terwijl we niets meer konden ontvangen en volgens de winkel het abbonnement er af was)en brachten ze ook deze kosten in rekening.
Toen heb ik weer gebeld met de service medewerker(weer 70ct pm)en die vertelde dat ik een aangetekende brief moest sturen en het moest uitleggen.
Dat heb ik dus gedaan(6euro v aangetekend versturen)Krijg ik een mnd later een brief van bevesteging en een stukje uit het contract ,onderstreept van de aangetekend brief.
Al met al vind ik het dus een waardelose service en is het nu bij de icasso bureau ,die ik zaterdag 31 januari kreeg ,maar al 29 januari op had moeten reageren...Help heeft u voor mij een advies?tgaat nu reeds om 112 euro ,wat voor mij veel geld is..
Grtjes M.stockentree

Gast

Re: Canal digital

Ongelezen bericht door Gast »

Monica

Ik zou gewoon bij een rechtswinkel of een sociaal raadslied langsgaan, of afspraak maken. Zij kunnen dan een brief voor jou schrijven.
Is vaak gratis, soms een kleine bijdrage.

Succes!

Gesloten