LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal+ opgezegt

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gastjes

Canal+ opgezegt

Ongelezen bericht door Gastjes »

Ik heb afgelopen januari mijn canal+ abonnement opgezegt. ( omdat ik vorig jaar net een weekje te laat was )
Heb opzeg brief en mijn decoder samen aangetekend verstuurt.
( scheelt weer porto kosten) ( het loopt in maart af maar kijk er toch niet meer na en daarom alles samen verstuurd, heb wel in brief gezet dat ze tot maart bedrag van mijn rekening mogen afschrijven)
Heb gezien dat het allemaal is aangekomen, maar ik hoor helemaal niks , geen ontvangst bevestiging ofzo hele maal niks.
Is dat normaal bij canal +???

Gast

Re: Canal+ opgezegt

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook nooit meer wat vernomen van canal+.
Trudie

Vmax

Re: Canal+ opgezegt

Ongelezen bericht door Vmax »

je moet wel even bij de bank door geven dat het tot maart afgeschreven mag worden en daarna niet meer want ze zijn daar een beetje hardleers

naat

Re: Canal+ opgezegt

Ongelezen bericht door naat »

Omdat wij ook rare berichten gehoord hadden over CANAL+ hebben wij alles 'aangetekend met handtekening retour' gestuurd. Kost iets meer, ik geloof bijna €9,- maar je hebt wel bewijs dat ze het ook echt ontvangen hebben. Kunnen ze nooit zeggen dat ze het niet gehad hebben.
Dit doe ik dus voortaan bij alle bedrijven!!!

concert

Re: Canal+ opgezegt

Ongelezen bericht door concert »

Ik heb vorigjaar rond juli mijn abonnement bij canal+ opgezegd, dit werd een lijdens weg, eerst telefonisch, dit ging niet vertelde mij de meneer van canal+, dit kon alleen schriftelijk, dus per direct opgezegd maar dan schriftelijk, daarop kreeg ik een brief dat het aangetekent moest, aangetekende brief de deur uit (per directe opzegging), daarop kreeg ik weer een brief dat mijn abonnement per 31-12-05 stop gezet werd, ik bellen waarom ik nog tot 31-12 moest betalen, daarop werd mij gezegd dat ik telaat opgezegd had, 3 dagen eerder opgezegd dan was ik er van af geweest, maar vindt dat hun mij opzettelijk aan het lijntje hebben gehouden, zodat de datum verstreken was.
Hun regelszijn namelijk in maart begonnen in feb aangetekend opzeggen, te laat, dan zit je er nog een half jaar aanvast,
Dus eindelijk per 31-12-05 van canal+ af, krijg ik een brief dat ik mijn decoder binnen 5 werkdagen aangetekent op moet sturen 7 euro 95, toen ik lid werd was de afspraak dat je de decoder weer bij de dealer in kon leveren, maar dit hadden hun verandert, dus weer kosten gemaakt, de zelfde dag nog opgestuurt (3 jan 2005).
Eind jan 05 wordt er 18,15 euro op mijn rekening gestort, borg kosten decoder ( heb 75 gulden betaald en 7,euro 95 op sturen decoder), tot mijn verbazing werd er de zelfde dag ook weer 15euro,88 van mijn rekening afgeschreven, ik daarop bellen dat ik van hun nog geld tegoed heb en niet andersom, en dat ik vindt dat hun het recht niet meer hebben om nog van mijn rekening geld afteschrijven, ik heb aan al mijn verplichtingen voldaan, waarop ik het antwoord kreeg, dit is onze manier van afhandelen en dat geld zouden ze nog wel een keer terug storten, ik zegde hem toe dat ik het geld per direct door mijn bank terug zou laten storten, waarop de meneer antwoorde dat moet u dan maar eebs proberen dan stuur ik u een deurwaarder op de stoep, de grens was bij mij bereikt waarop ik antwoorde dan doe je dat maar, heb direct de bank gebelt en terug laten boeken, heb nu nog steeds ongeveer 17 euro tegoed (borg decoder) en porto kosten 7,95.
Mijn conclusie over canal+ is service naar hun klanten is 0,0 je hebt alleen plichten, geen rechten, u als klant moet alle correspondentie aangetekend versturen, anders komt het bij hun niet aan, maar hun onaangetekende post naar de klant komt wel aan.
Dus nu allemaal per direct aangetekent je abonnement bij canal+ opzeggen en je decoder in de kliko pleuren, want opsturen kost je alleen maar geld, je borg krijg je toch niet terug, en contact met hun kost ook geld, waar blijft mijn 17 euro en 7,95, en waar blijft die deurwaarder, ik lust hem rauw! Groeten Jerry

Gast

Re: Canal+ opgezegt

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is de handelswijze van Canal+ en niet vreemd.En dan sturen ze je een Deurwaarder.Laat het voorkomen,zorg dat je sterk staat inzake je recht en ze verliezen het en gaan zowiezo niet in cassatie als ze ongelijk krijgen.Let wel: Dat zwaaien met de voorwaarden is niet hun sterke troef waar ze je elke keer mee proberen bang te maken.De Kanton-rechter kijkt namelijk ook of gezien feiten en omstandigheden redelijk is wat zij opleggen.
Ik kan het weten want ik heb onlangs als simpele burger van hun gewonnen inzake hun aangehaalde huisregels m.b.t een abonnements-kwestie.

Gesloten