LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal plus

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Arjans__

Canal plus

Ongelezen bericht door Arjans__ »

Weet iemand of er een andere communicatiemiddel is dan de telefoon bij Canalplus. Ik ben die dure telefoonnummers beu.

Soms dan vallen de zenders uit. Dan er achteraanbellen en dan wordt je meer dan 10 minuten aan het lijntje gehouden.

Je betaald of € 0,70 per minuut of als je dacht ik € 19,95 eerst betaald
het verlaagd tarief wat ook nog wel duur is van € 0,25 per minuut.

Wat krijg ik te horen na lang te wachten. "Wij zullen even een signaaltje naar je sturen."

Dit vind ik geen klantenservice, maar klanten pesten.

karr-1

Re: Canal plus

Ongelezen bericht door karr-1 »

Tsja als je Canal Plus neemt betaal je zoiezo al teveel, dus dan kun je dit soort dingen verwachten. Wie heeft er nu de tijd om de hele dag films te kijken? Niemand toch. Zonde van het geld dus in mijn ogen.

arjans__

Ongelezen bericht door arjans__ »

Sorry, foutje

Ik dacht goedkoper uit te zijn. De kabel kost € 15,-- per maand en Canal Digitaal is eenmalig een bedrag en dat verdient zich terug na verloop van tijd.

En ook al kijk je de hele dag films. Dat doe ik nie, maar dan vindt ik het nog.

De actie gaf alleen aan eenmalig registratiekosten. Canaldigitaal heeft door middel van die hoge telefoonkosten wel een hoog inkomstenbron lijkt me. En dan ook er niet uitkomen, want na die half uur nog steeds geen beeld en 4 uur later nog niet. Zucht weer achteraanbellen. Weer wachten. Weer euro's.Dit is alles behalve klantvriendelijkheid.

:x

P Smids

Ongelezen bericht door P Smids »

Een goedkoper telefoonnummer weet ik niet, maar ik weet wel hoe je ze kunt pesten.
Als ik me goed kan herinneren is hun antwoordnummer 1111.
Naar een antwoordnummer kun je gratis pakketjes sturen.
Dus als ze jou op kosten jagen jaag jij hen toch ook op kosten door zo nu en dan een BAKSTEEN op te sturen.haha
Als ik het goed heb is dit het hoofdkantoor van Canal+, een kaartje meesturen dat je ergens niet mee eens bent heeft geen zin want zij weten helemaal niets van jou of je abonnement.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wij willen het lidmaatschap op canal plus op zeggen .dat hebben wij gedaan op 18-02-05.Op 25 -02-05 kregen wij een brief van canal plus dat het lidmaatschap pas op 31-10-05 word beeindigd.Wij zijn lid geworden voor het voetbal wat door hen word uitgezonden .Nu dat niet meer gebeurt krijg ik niet meer vaarvoor ik betaal .Het is toch schandalig dat zij zo met klanten omgaan .Ik vind dat als ik betaal voor voetbal en zij kunnen het niet leveren dat ik dan ook geen verplichting heb om te betalen :twisted:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

volgens mij wordt het voetbal nog steeds geleverd en voldoen
ze aan hun verplichting als het niet meer geleverd wordt dan
komen ze hun verplichting niet meer na en dan moet het volgens mij opgezegd kunnen worden maar ja je weet hoe die bedrijven zijn
ze gooien het op overmacht en als kleine man zal je wel weer aan het kortste eind trekken.

Heinz

Ongelezen bericht door Heinz »

Ik woon in A'dam en ben afhankelijk van het aanbod van kabelaar UPC. Ik heb ook een abonnement op UPC Digital Start, wat mij op zich goed bevalt. Totale kosten incl. BTW 25,48 per maand.

Nu heeft UPC Digital in de maand april 05 een aanbieding om de 3 filmkanalen van Canal Plus er extra bij te ontvangen. Voor de eerste 3 maanden is er zelfs een superaanbieding voor slechts 4,72 extra p.m. op bovengenoemd bedrag, vanaf de 4e maand wordt dit 13,- p.m. Ik heb dat nog even laten narekenen door UPC en het blijkt dat alle bedragen zonder BTW worden vermeld. Het totale pakket, dus standaardabonnement radio/tv + UPC digital Start + Canal Plus, komt neer op 43,- per maand incl. BTW en dat zijn maar liefst 94,60 ouderwetse guldens. Het UPC-abonnement loopt voor tenminste 1 jaar en dat wordt er niet bij vermeld. UPC kondigt ook aan dat je dankzij Canal Plus live Nederlandse voetbalwedstijden kunt volgen. Maar de rechten op verslagen van live eredivisie-voetbal zal Canal Plus in de loop van de komende zomer verliezen. Daarover geen woord. Wél zit in het totale pakket ook een gratis abonnement op het Voetbalkanaal, dat normaliter 10,- kost. Een kijkje op de site van dat Voetbalkanaal leverde mij op dat Nederlandse eredivie wedstrijden daar niet live worden uitgezonden. Bijvoorbeeld Ajax-AZ, werd gisteren 10/4/05 gespeeld tussen 14.30-16.30 uur, maar die wedstrijd wordt pas vanavond (!) op dat kanaal tussen 20.00 en 22.00 uur uitgezonden. Met andere woorden: wie op deze vrij dure abonnementsvorm ingaat en ook nog denkt straks live Nederlands voetbal te kunnen ontvangen, komt bedrogen uit.

Gesloten