LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chatsites
Chatsites
Speciaal voor Louis, Nel, Ak en andere geïntresseerde.....
http://chat.overzichten.net/
Staan enorm veel chatsites op aangegeven.
Ga eens kijken welke jullie bevalt en hou tros radar gewoon waar het voor bedoeld is.
Jullie willen namelijk helemaal niet over consumentenproblemen discussiëren.
Jullie willen chatten.
Doe dat dan op daarvoor bestemde sites en niet hier.
http://chat.overzichten.net/
Staan enorm veel chatsites op aangegeven.
Ga eens kijken welke jullie bevalt en hou tros radar gewoon waar het voor bedoeld is.
Jullie willen namelijk helemaal niet over consumentenproblemen discussiëren.
Jullie willen chatten.
Doe dat dan op daarvoor bestemde sites en niet hier.
Re: Chatsites
Sattelite ik heb hier geen behoefte aan en zal maatregelen treffen tegen u onbeschofte gedrag. Ik zal met de advocaat in contact treden over deze grofheid en tevens aeen aanklacht indienen tegen u.
En? Is dat je echte naam of ga je ook hier zorgen dat alles verziekt wordt door te reageren onder iemand anders z'n naam?Geplaatst op 22 Jul 2004 13:27 door Satellite
Het lijkt er sterk op dat JIJ hier niet over consumentenzaken wilt praten, maar laf en laag naar anderen toe wil reageren.
Je blijft maar mekkeren, maar zelf on-topic reageren....ho maar.
Trouwens wat heeft dit topic met consumenetzaken te maken?
Goedemiddag,........... (ik kan geen naam invullen want je bent net een kameleon wat namen betreft).
Speciaal voor Satellite:
Open een nieuwe website. Hier een paar ideetjes voor de titel.
www.ikbeneenlafaard.nl
www.ikhebaandachtnodig.nl
www.ikbenzielig.nl
Open een nieuwe website. Hier een paar ideetjes voor de titel.
www.ikbeneenlafaard.nl
www.ikhebaandachtnodig.nl
www.ikbenzielig.nl
zIJ METeen lange ij Jij zal het slot nu af moeten halen van de dieren pagina,dat is je plicht tegenover die mensen.En doe een slot om je vingers
Hartelijk dank voor je reactie. Je bent er in getrapt.Geplaatst op 22 Jul 2004 14:52 door Gast
Nu weten we zeker dat je een en dezelfde malloot bent die steeds reageert met gebruikmaking van namen die anderen al gebruiken.
Erg origineel ben je dus niet, maar wel bijzonder laf!!
P.s. wat wordt je volgende naam?
Laat maar, we herkennen je toch wel aan die zinloze bijdragen...
ZEI????? Hahahaha, leer eens Nederlands. Dat moet ZIJ zijn!!HET IS EEN ZEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb dit niet geschreven, maar dit heeft zoveel met consumentenzaken te maken dat er nu eindelijk eens iemand is die helpt om van jullie (de chatters) af te komen. Dus dat is HEEL goed voor dit CONSUMENTENforum!! HULDE aan de topic-opener. Laten we met z'n allen een vuiste vormen tegen deze chatters.Trouwens wat heeft dit topic met consumenetzaken te maken?
Die spoort niet. Waar gaat dit nu weer over. Er wordt je alleen een tip gegeven.Sattelite ik heb hier geen behoefte aan en zal maatregelen treffen tegen u onbeschofte gedrag. Ik zal met de advocaat in contact treden over deze grofheid en tevens aeen aanklacht indienen tegen u.
Waarin?? Het is me niet duidelijk. WARTAAL!Hartelijk dank voor je reactie. Je bent er in getrapt
Geplaatst op 22 Jul 2004 15:11 door Gast
ZEI????? Hahahaha, leer eens Nederlands. Dat moet ZIJ zijn!!
Laten we met z'n allen een vuiste vormen tegen deze chatters.
Hahahaha? Leer eens Nederlands?????
Het is: "een vuist maken i.p.v. vormen.......hahaha
En waar zijn we nu met z'n allen mee bezig?????Geplaatst op 22 Jul 2004 15:11 door Gast
Ik heb dit niet geschreven, maar dit heeft zoveel met consumentenzaken te maken dat er nu eindelijk eens iemand is die helpt om van jullie (de chatters) af te komen. Dus dat is HEEL goed voor dit CONSUMENTENforum!!
Precies.....
Dus als het elkaar afzei.ken is, mag het, als er anders (vriendelijker) gereageerd wordt, heet dat ineens chatten.
Tjonge, tjonge, wat een stelletje hypocrieten zijn jullie toch.
Tros Radar gooi er hier ook maar een slotje op want van begin af aan is het hier een chat-sessie.
Sla de Van Dale er maar op na: 'Vuist maken e.o. vuist vormen.......'Het is: "een vuist maken i.p.v. vormen.......hahaha
Dus wat nu hahaha?
Tros radar als u toch zo bezig bent met sloten op te zetten dan gaarne er een voor satellite a.u.b.Wat kijk en zie het wat die persoon aan richt.Dus een heel stevig slot voor satellite want zei is de brokken maker van alle pagina;s en gooi haar moederboard in de zee.
Zodat de forumgangers rustig zonder interupties en scheld partijen hun mening kunnen geven.Dank u wel tros radar en wees opjectief en neutraal.
Zodat de forumgangers rustig zonder interupties en scheld partijen hun mening kunnen geven.Dank u wel tros radar en wees opjectief en neutraal.
En waar zijn we nu met z'n allen mee bezig?????
Precies.....
Dus als het elkaar afzei.ken is, mag het, als er anders (vriendelijker) gereageerd wordt, heet dat ineens chatten.
Tjonge, tjonge, wat een stelletje hypocrieten zijn jullie toch.
Dit doe je steeds, irritant mannetje Je lokt zelf uit dat we reageren (dat mag ook wel want we ergeren ons rot aan al die chatters) en dan kom je met zo'n opmerking en da's niet de eerste keer. Pleur toch op man! Laat dit forum eens met rust en luister naar alle andere forummers die zich aan jou en de andere chatters ergeren
En nu kom je vast weer met zo'n onzinnige reactie.
Dus je geeft toe dat je zelf meedoet. Het is toch niet verplicht om te reageren op een bepaalde reactie. Zeg je zegje en GO!Dit doe je steeds, irritant mannetje Je lokt zelf uit dat we reageren (dat mag ook wel want we ergeren ons rot aan al die chatters) en dan kom je met zo'n opmerking en da's niet de eerste keer. Pleur toch op man! Laat dit forum eens met rust en luister naar alle andere forummers die zich aan jou en de andere chatters ergeren
En nu kom je vast weer met zo'n onzinnige reactie.
Dit heeft niets te maken met uitlokken maar met het bedwingen van je eigen ego.
Alleen al het feit dat je de sfeer ook hier aan het verpesten bent, zeg meer over jouw bekrompenheid en "teenkrullerij".
Dat is ook al te merken aan de woordkeus die je gaat gebruiken.
Je blaast nogal hoog van de toren Mister X, maar dat is blijkbaar niet nieuw voor je, vandaar je stampvoetende gedrag.
Door al vooraf te stellen dat een reactie onzinnig wordt, betekent dus dat JIJ diegene bent die van niemand iets accepteert. Je zal wel in een klein wereldje leven en dat vind ik best zielig voor je (en dat meen ik).
Zijn alle andere forummers niet een en dezelfde persoon in dit verhaal?
Ik weet trouwens nog een goeie alias voor je:
Pa Papagaai of N.A. Aper.