| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Communicatie VGZ automatisch via mail verstuurd
Communicatie VGZ automatisch via mail verstuurd
***VGZ Zorgverzekeaar heeft maling aan haar zorgafnemers***
Deze morgen post ontvangen dat per 15 juli a.s. automatisch alle communicatie inclusief nota's/acceptgiro's naar je e-mail adres wordt gestuurd.
Indien mail adres onjuist wordt je "uitgenodigd" om via Digid wijzigen in VGZ te kiezen.
Mocht je bezwaar hebben tegen online en wil je papieren versie houden, dan moet je tel [telefoonnummer verwijderd door Moderator] bellen..uiteraard voor eigen rekening!!!
Kom op zeg..zijn we als VGZ CEO gek geworden met Eurotekens en bonussen in de ogen..
Dit kan echt niet
R. van Dijk teDordrecht
Deze morgen post ontvangen dat per 15 juli a.s. automatisch alle communicatie inclusief nota's/acceptgiro's naar je e-mail adres wordt gestuurd.
Indien mail adres onjuist wordt je "uitgenodigd" om via Digid wijzigen in VGZ te kiezen.
Mocht je bezwaar hebben tegen online en wil je papieren versie houden, dan moet je tel [telefoonnummer verwijderd door Moderator] bellen..uiteraard voor eigen rekening!!!
Kom op zeg..zijn we als VGZ CEO gek geworden met Eurotekens en bonussen in de ogen..
Dit kan echt niet
R. van Dijk teDordrecht
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2017 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Communicatie VGZ automatisch via mail verstuurd
@VGZ123, (origineel hoor)VGZ123 schreef:***VGZ Zorgverzekeaar heeft maling aan haar zorgafnemers***
Dit kan echt niet
R. van Dijk teDordrecht
Ben wel benieuwd welke reactie u van VGZ heeft gekregen toen u daar een klacht indiende, want dat heeft u uiteraard gedaan.
Of toch niet en eerst hier maar eens uw gal spuwen over iets wat heel normaal is in deze tijd van automatisering, milieu overwegingen en kostenbesparing, of had u daar nog niet aan gedacht.
En "WE" kunt u, wat mij betreft, we achterwege laten.
-
NeoDutchio
He gelukkig dat u met 1 telefoontje gewoon alles per post kunt regelen. Stel je voor dat je verplicht alles per mail moest ontvangen.
Wat wordt uw volgende klacht, VGZ doet er 1 tot 2 dagen langer over voordat ik een brief op de mat heb liggen terwijl de buurman het direct al krijgt per mail?
Wat wordt uw volgende klacht, VGZ doet er 1 tot 2 dagen langer over voordat ik een brief op de mat heb liggen terwijl de buurman het direct al krijgt per mail?
Nee, de volgende klacht is dat ie 5€ per jaar extra moet betalen om alles op papier te krijgen.
-
wilhelmima1
Eeh de "papieren generatie" zijn de kosten niet. Weet wat wel geld kost en dat is een grote kostenpost. De wanbetalerMichielFRL schreef:Heel goed dat VGZ er alles aan doet om de overheadkosten ze laag mogelijk te houden en erg jammer dat er verzekerden zoals u zijn die willens en wetens de premie voor andere willen verhogen. Op dit soort momenten is het jammer dat iedere verzekerde dezelfde premie betaalt. Eerlijker zou zijn dat verzekerden die bewust het systeem frustreren ook de extra kosten betalen.VGZ123 schreef: Kom op zeg..zijn we als VGZ CEO gek geworden met Eurotekens en bonussen in de ogen..
Dit kan echt niet
R. van Dijk teDordrecht
-
wilhelmima1
Die 100 klanten zijn het werk niet, brief uitprinten enveloppe en hoppa. Daar hoef je geen "straat" voor open te houden. Dat doe ik tussen mijn gewone werk door. Zeker omdat die 100 zelden of nooit alle 100 tegelijk aan de bel trekken en prolongaties?MichielFRL schreef:Die kost juist wel enorm veel geld.wilhelmima1 schreef:Eeh de "papieren generatie" zijn de kosten niet. Weet wat wel geld kost en dat is een grote kostenpost. De wanbetaler
Je kan geen vol automatische print- en verzendstraat in stand houden voor een 100-tal verzekerden.
Dan moeten die brieven dus allemaal handmatig verwerkt gaan worden. Dat kost in verhouding extreem veel geld!
-
Henk Toeter
-
renewouters
Die 100 was maar een voorbeeld. Als je kijkt hoeveel klanten VGZ heeft kunnen het er ook 10.000 zijn. Nog steeds uiterst minimaal t.o.v. het aantal klanten, maar stervensduur om daarvoor een proces in stand te houden. Ik stel voor dat de werkelijke kosten daarvoor aan die klanten worden doorberekent. Ik denk dat iedereen dan voor de elektronische optie kiest. En waarom ook niet. Ik zie niet in wat er zo handig is aan communicatie op papier. Vooral ook omdat mensen die hierover klagen niet zo digibeet zijn dat ze hier geen account kunnen aanmaken. Als je dat kunt dan is er toch geen barriere om de communicatie met je verzekeraar ook via internet te doen?wilhelmima1 schreef: Die 100 klanten zijn het werk niet, brief uitprinten enveloppe en hoppa. Daar hoef je geen "straat" voor open te houden. Dat doe ik tussen mijn gewone werk door. Zeker omdat die 100 zelden of nooit alle 100 tegelijk aan de bel trekken en prolongaties?ach
-
wilhelmima1
Ben zelf een echte voorstander van Digitaal communiceren maar er zijn hier en daar zaken die ik graag op papier wil hebben.
Voornamelijk omdat communicatie met overheidsinstanties alleen werkt met papieren originelen.
Maar heb nog steeds de mening dat wanbetalers meer kosten.
Voornamelijk omdat communicatie met overheidsinstanties alleen werkt met papieren originelen.
Maar heb nog steeds de mening dat wanbetalers meer kosten.