Al jarenlang draag ik met tevredenheid contactlenzen waarmee je kunt lezen en veraf kunt zien.
Binnenkort moet ik een nieuwe set aanschaffen.
Echter, ik wil deze niet meer aanschaffen bij Kloes Optiek Beverwijk ivm met zeer slechte service.
Mijn vraag: Moet Kloes Optiek mij de lensgegevens geven als ik hierom vraag?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contactlens- gegevens
Re: Contactlens- gegevens
als je ze ergens anders wil halen dan mag ik toch hopen dat ze je ogen toch eerst controleren ipv klakkeloos de oude lensgegevens over te nemen.
-
JohanKuiper
Daar heb je gelijk in Encore.
Ik laat mijn ogen natuurlijk weer opmeten,de lensgegevens(merklens,gebruikte sterkte en evt.afwijkingen) heb ik wel nodig om weer goede lenzen te krijgen.
In de laatste 4 jaar is mijn gezichtsvermogen beter geworden en heb nu dus minder sterke lenzen dan in het verleden.
Ik laat mijn ogen natuurlijk weer opmeten,de lensgegevens(merklens,gebruikte sterkte en evt.afwijkingen) heb ik wel nodig om weer goede lenzen te krijgen.
In de laatste 4 jaar is mijn gezichtsvermogen beter geworden en heb nu dus minder sterke lenzen dan in het verleden.
Zie je niet dat je jezelf weer tegenspreekt? Je hebt die lensgegevens absoluut niet nodig. Ga gewoon naar een andere optiek en je merkt het vanzelf.JohanKuiper schreef:Daar heb je gelijk in Encore.