LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Container Cleaning Nederland BV

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ed Westerhof

Container Cleaning Nederland BV

Ongelezen bericht door Ed Westerhof »

Telefonisch sloot ik in mei 2003 een container reinigingscontract af met Wasbeer container reiniging voor het bedrag van 49 euro per jaar. Hiervoor is 1 keer mijn container gereinigd. Nadat Wasbeer failliet ging werd het klantenbestand in 2004 overgenomen door Container Cleaning Nederland BV
Ter compensatie voor de geleden schade werd mij (telefonisch) in maart 2004 toegezegd dat mijn containers t/m januari van 2005 zouden worden gereinigd en dat ik vanaf die datum abonnementsgeld zou gaan betalen.
Groot was mijn verbazing dat echter in april 2004 al een bedrag van 30 euro van mijn rekening werd gehaald!
In heel 2004 heeft Container Cleaning Nederland BV mijn containers echter maar 1 keer gereinigd.
Hierover heb ik ze een brief geschreven en kreeg als antwoord een bevestiging terug dat ik mijn contract had opgezegd!
Een week later werd er ook nog eens 15 euro van mijn rekening afgeschreven!
Ik heb dus 94 euro betaald voor 2 keer reinigen van mijn containers. Hier is sprake van oplichting.
Wat mij betreft mag Radar dit aan de kaak stellen.[/b][/i]

Radar
Site Admin

Re: Container Cleaning Nederland BV

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten