LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cursus NTI

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Marc 35

Cursus NTI

Ongelezen bericht door Marc 35 »

Sinds 3 maanden volg ik een cursus voor Webpage Design bij het NTI. Het NTI maakt reclame voor persoonlijke studiebegeleiding. Helaas deze is er totaal niet. Je krijgt een boek thuisgestuurd en dat was het dan. Je kunt vragen opsturen naar een "zogenaamde" docent. Maar het duurt minimaal 4 weken voordat je een antwoord krijgt en dan nog is het antwoord niet compleet. Bij een "reply" op het mailtje kun je vervolgens weer minimaal 4 weken wachten.
Je betaalt dus eigenlijk €350,-- voor een boek. Het is dus een wel erg duur boek op deze manier.
Zijn er nog meer mensen met klachten over studiebegeleiding bij het NTI? Bestaat er een mogelijkheid om cursusgeld terug te krijgen omdat ze niet bieden wat ze zeggen?

Gast

Re: Cursus NTI

Ongelezen bericht door Gast »

Is al een topic over

glibberbek

Ongelezen bericht door glibberbek »

huh wat erg!! ik doe ook een HBO opleiding bij de NTI en ik heb zelfs een coach die me een schup onder mijn **** geeft als ik te lang geen huiswerk opstuur en ik heb goed kontakt met mijn docente

sammy2

Ongelezen bericht door sammy2 »

ok wat is het nu?
is het nti wel goed of niet????
ik zit zelf na te denken om hbo-opleiding te gaan volgen naast een hogeschool hbo opleiding, maar twijfel door de meningen van anderen....please help me met feiten!

hethangtjedekoekoek

Ongelezen bericht door hethangtjedekoekoek »

Of een cursus goed of slecht is, is een subjectieve interpretatie.
Zelf heb ik een cursus beveiliging gevolgd via het NTI.Deze cursus is me niet mee maar ook niet tegengevallen.Het cursusmateriaal is aan de magere kant, en er zitten ook nog bepaalde externe studiekosten aan.De examens kosten namelijk ook nog een redelijke cent.
Maar ja al met al is het toch een overall geaccepteerd diploma.

Het gaat er volgens mij niet om of de kosten opwegen tegen het niveau van de cursus, maar om de waarde van het te behalen diploma.

Ikzelf ben van mening dat een diploma, gehaald bij een een erkende onderwijsinstelling op hbo of mbo niveau, waarbij een dagopleiding gevolgd wordt, beter gewaardeerd wordt, dan een cursus gevolgt via het NTI of het LOI.

Het volgen van een cursus op eigen tempo heeft zo zijn voordelen, maar zeker ook zijn nadelen.

De groenten van de melkboer.

YaLA

Ongelezen bericht door YaLA »

Mijn docent heeft half maart laten weten te moeten stoppen om prive redenen. Dat vond ik erg jammer want ze was een uitstekende docent die me echt hielp en goede tips had. Ze hielp me zelfs met het schrijfwerk dat ik al deed voor een blad. Ik was al op de helft van mijn cursus.

NTI heeft nog geen enkel bericht gestuurd over vervanging terwijl ik al herhaaldelijk per e-mail en per telefoon heb aangegeven dat ik geen studieonderbrekingen wil.
Ze reageren wel, maar terughoudend en geven geen informatie die bruikbaar is de studie te kunnen voortzetten.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten