Dit begrijp ik ff niet van onze vriend bodejosm43.
lijkt trouwens ook op een naam van een andere planeet.
Wat ik ermee bedoel: het wel of niet kunnen gebruiken van bepaalde opties in het forum, zoals het plaatesn van plaatjes, bijlagen, kleuren van tekst, en dergelijke.
Terwijl, als je goed kijkt, het radar-forum draait onder phpBB, een systeem dat al deze mogelijkheden standaard in het pakket heeft.
bodejosm43,volgens mij hou jij ook wel van oeverloze non-discussies,zals ik hier lees.Zou leuk zijn als als ik van een van je college mijn jaarafrekening gas in mijn brievenbus kreeg.Daar heb ik nog eens wat aan.
Hier mag ik je volmondig gelijk in geven. Mijn uitgangspunt is echter: ik heb zo mijn voorkeurthema's, en ik zal nooit mensen een verkeerd advies geven, waardoor ze juist in de problemen komen. Ik laat uiteraard wel merken dat mensen niet te bang moeten zijn ergens gewoon tegenin te gaan (bijvoorbeeld de incassobureaus).
Wat ik dus wel doe: afgaand op een combinatie van gezond verstand en eigen ervaring, mijn visie geven. En dan maakt het me echt niet uit wie ik tegenover me heb. Beledigen (afgezien van eens een keer iemand stevig op zijn/haar nummer zetten), is niet aan mij besteed.
Wanneer ik iets neerschrijf dat mijn eigen ervaring is geweest, en anderen doen dat af als onzin: moeten zij weten, maar een eigen ervaring is een eigen ervaring.